וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן השלימה את רכישתו של אנדראה ברטולאצ'י תמורת 20 מיליון יורו

קשר נבחרת איטליה, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בגנואה, עובר לרוסונרי עם חוזה לארבע שנים: "יש כאן פרויקט חשוב מאוד ותשוקה גדולה אחרי עונה קשה. אני רוצה וצריך להשתפר"

אנדראה ברטולאצ'י נבחרת איטליה. Claudio Villa, GettyImages
ינסה לעזור למילאן לחזור לעניינים. ברטולאצ'י/GettyImages, Claudio Villa

אחרי אחת העונות הגרועות ביותר הזכורות ממנה, מנסה מילאן להתחזק ולבנות את עצמה מחדש. הרוסונרי כבר התחדשו במאמן חדש, סינישה מיכאלוביץ' ועל פי כל הגורמים המעורבים, גם סגרו את עסקת העברתו מסביליה של חלוץ נבחרת קולומביה, קרלוס באקה המצוין.

היום (שני), השלימה מילאן עסקה גדולה נוספת, כאשר שילמה לרומא 20 מיליון יורו והחתימה לארבע שנים את הקשר אנדראה ברטולאצ'י. האיטלקי המבטיח בן ה-24 רשם עד היום שלוש הופעות במדי האזורי ואומנם גדל במחלקת הנוער של רומא, אך לא שיחק במדי הג'אלורוסי.

את שלוש העונות הראשונות בקריירה, בין 2009 ל-2012, העביר ברטולאצ'י בהשאלה ללצ'ה ואת הפריצה הגדולה שלו עשה בגנואה, שם שיחק בשלוש העונות האחרונות. כרטיסו היה מחולק עד לימים האחרונים בין גנואה לרומא, עד שהקבוצה מהבירה רכשה את 50 האחוז של גנואה תמורת שמונה מיליון יורו ואז מכרה את השחקן למילאן.

לאתר הרשמי של מילאן אמר השחקן: "הגעתי למועדון חשוב מאוד ואני לא יכול לחכות כבר להתחיל לשחק. מילאן תמיד הייתה העדיפות הראשונה שלי, מאוד רציתי להיות כאן והמועדון מיד הפגין חיבה גדולה כלפיי. יש כאן פרויקט חשוב מאוד ותשוקה גדולה אחרי עונה קשה. אני רוצה וצריך להשתפר וצריך לתת עונה טובה ולעזור להחזיר את מילאן לצמרת. אנסה לתת את המיטב ואני מקווה שנסיים כמה שיותר גבוה בטבלה. כבר דיברתי עם המאמן ואני מאוד נרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully