וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: עומר צלישר יגיע להתרשמות באימונים

29.6.2015 / 18:34

קשר מכבי נתניה עשוי להצטרף אל הקבוצה מהשרון, אם ירשים שם באימונים. הירוקים מחפשים זרים וינסו למצוא שחקנים שיחזקו את מרכז השדה. בקבוצה עדיין ממתינים לדני עמוס ומאמינים שיחתום

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
עומר צלישר שחקן מכבי נתניה חוגג. ניב אהרונסון
יצטרף לכפר סבא? צלישר/ניב אהרונסון

קשר מכבי נתניה בעונה החולפת עומר צלישר צפוי להתחיל מחר (שלישי) להתאמן בשורות הפועל כפר סבא עם פתיחת האימונים הרשמית של העולה החדשה. צלישר היה מבוקש בכמה קבוצות, ביניהן מכבי פתח תקוה, אך בסופו של דבר הוא נשאר בנתניה וכעת צפוי להתחיל בהתרשמות בכפר סבא.

באימון הפתיחה של הירוקים מחר אמור ליטול חלק גם השוער חיים זיסקינד, שהיה שוערה של עירוני טבריה בעונה החולפת. זיסקינד הוא תוצר קבוצת הנוער של מכבי חיפה ולא מתוכנן להיות השוער הראשון של כפר סבא, אך אם יותיר רושם חיובי באימונים, הוא עשוי להיות חלק ממצבת השוערים של המועדון. בכפר סבא ממתינים בדריכות לתשובה מדני עמוס ובקבוצה מאמינים כי הוא יצטרף אליהם כיוון שכבר סיכם את תנאיו לפני שיצא להתרשמות בבלגיה. שחקנים נוספים שאמורים להתאמן הם עדן שרם ולידור כהן, ששיחק בעונה החולפת בהפועל רמת גן. בקבוצה יקיימו אימון פתוח לאוהדים.

כרגע, יש בכפר סבא רק זר אחד חתום בדמותו של דינו שקוורץ, אבל מקווים לצרף שם עוד ארבעה זרים, ביניהם קשרים שיחזקו את מרכז השדה. במועדון קיוו לצרף את שמעון אבוחצירה בהשאלה, אבל נראה שזה לא ריאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully