וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר צ'ך חתם בארסנל: "אני נרגש מאוד להצטרף"

השוער הצ'כי בן ה-33 חתם על חוזה ארוך טווח בצפון לונדון ונפרד מצ'לסי אחרי 11 שנה ולמעלה מ-400 הופעות בבלוז: "ברגע שארסן ונגר דיבר איתי, היה לי ברור מה אחליט". המנג'ר: "שמח שהוא הצטרף"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוער החדש של ארסן ונגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה סוף סוף קרה: פטר צ'ך חתם היום (שני) בארסנל על חוזה ארוך טווח. השוער הצ'כי בן ה-33, ששיחק במשך 11 שנה ורשם למעלה מ-400 הופעות במדי היריבה העירונית צ'לסי, חתם רשמית בצפון לונדון. צ'ך, שזכה בארבע אליפויות, ארבעה גביעים, גביע האלופות ובליגה האירופית עם הבלוז, חצה את הכביש וצפוי להיות השוער הראשון של ארסן ונגר על חשבון דויד אוספינה ו-וויצ'ק שצ'סני.

ארסן ונגר אמר לאתר הרשמי של המועדון: "פטר צ'ך הוא שחקן שאני מעריך מאוד כבר הרבה זמן ואני מאושר שהוא החליט להצטרף אלינו. הוא הוכיח במשך כל כך הרבה עונות שהוא אחד השוערים הטובים ביותר בעולם והוא יוסיף הרבה מאוד עוצמה לסגל שלנו".

השוער בן ה-33, לו יש גם 114 הופעות במדי נבחרת צ'כיה (חמש פחות מהשיא בו מחזיק קארל פובורסקי, אמר: "אני נרגש מאוד להצטרף לארסנל ולא יכול לחכות כבר להצטרף להכנה לקראת העונה הקרובה. יש לי מחויבות לכדורגל, את אותה המוטיבציה והרעב להצלחה שהיו לי בתחילת הקריירה שלי. אני אוהב אתגרים שניצבים בפניך כשאתה מתמודד מול שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש כמו בפרמיירליג. ברגע שארסן ונגר דיבר איתי לגבי הרצונות שלו והשאיפות שלו ואיך הוא רואה בי כחלק מהקבוצה, ההחלטה הייתה ברורה מבחינתי".

צ'ך גם כתב מכתב פרידה לאוהדי צ'לסי: "חשבתי שזה לעולם לא יקרה, אבל עכשיו זה הזמן שלי להגיד שלום למועדון צ'לסי, מועדון בו חייתי במשך כל דקה מאז הצטרפתי אליו ב-2004. זה המועדון בו חשבתי שאתלה את הכפפות והנעליים שלי ואסיים את הקריירה, אבל החיים לא תמיד מסתדרים כמו שאתה חושב שיסתדרו. מאז 2004 היה לי כאן מסע עם הרבה עליות ומעט מאוד ירידות, הצלחנו לזכות בכל תואר אפשרי באנגליה וגם בליגה האירופית ובתואר הגדול מכולם: ליגת האלופות. כשאני מסתכל אחורה על ההישגים, כולל הדאבל הראשון ב-2010, ובשתי אליפויות ברציפות ב-2005 ו-2006, ואני לא יכול להיות גאה יותר. עשינו היסטוריה כקבוצה ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully