וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה נשים יצאה לאליפות אירופה דרג ב'

29.6.2015 / 15:40

הנבחרת עד גיל 20 תנסה להעפיל לדרג א' מהאליפות שתיערך במונטנגרו, כשלא פחות משבע שחקניות שייכות גם לסגל נבחרת הנערות. המאמן נמרוד מיטל: "שחקניות הנבחרת נחושות להאבק על עלייה לדרג א' כבר השנה"

נבחרת העתודה של ישראל. עודד קרני,
נבחרת העתודה של ישראל/עודד קרני

הקיץ הארוך שיעבור על הנבחרות הצעירות של ישראל יחל כבר בסוף השבוע הקרוב עם אליפות אירופה דרג ב' לנבחרות עתודה לנשים בפודגוריצה, בירת מונטנגרו. נבחרת העתודה נשים של ישראל מגיעה לאליפות לאחר שבקיץ האחרון עלתה נבחרת הנערות, שחלק מהבנות משחקות גם הקיץ הנוכחי, לדרג א' של אירופה. באיגוד הכדורסל החליטו לערוך שינוי קונספטואלי ושלחו נבחרת מעורבת של שחקניות העתודה ונבחרת נערות, גם כדי להכין את נבחרת הנערות לדרג א' בהמשך הקיץ, אך גם כדי ליצור נבחרת מגובשת לקראת הקיצים הבאים.

"פרויקט עתודה נערות עומד לקראת סיום שלב האימונים הראשון. עם סיום שלב זה נבחרת העתודה תצא לאליפות אירופה במונטנגרו", אמר המאמן נמרוד מיטל, "שאר שחקניות הפרויקט תמשכנה להתאמן בארץ. את נבחרת העתודה תובלנה חמש שחקניות בנות 19 שלצידן, חמש שחקניות בנות 18 ואף שתי שחקניות בנות 17. אחת המטרות המרכזיות של הפרויקט היא ניסיון לעלות דרג גם עם נבחרת העתודה בקיץ 2016. לשם כך יוצא לאליפות סגל צעיר עם סיכוי משמעותי להיות חלק מהנבחרת בשנה הבאה. שחקניות הנבחרת נחושות לא לחכות לקיץ הבא, ולנסות ולהיאבק על עלייה לדרג א' כבר השנה, למרות הסגל הצעיר".

הנבחרת תשתתף בבית בן 10 נבחרות, כשכל נבחרת פוגשת את כל אחת מיריבותיה, כשבסיום תשעת המחזורים, שלוש הנבחרות שתסיימנה במקומות 1-3 תעפלנה לאליפות אירופה דרג א' בקיץ הבא. סגל הנבחרת שיוצא לאליפות: עדן פורת, ולאדה אברמוב, טל יעקב, יעל גלילי, עמית טולמן, שיר לוי, אופיר בנט, טל לב, נועה זליבנסקי, דניאל רבר, יערה יצחקי, נוגה פלג-פלץ. מאמן נמרוד מיטל, עוזרי המאמן טלי נוי וציון מזרחי, מנהלת הנבחרת שמרית גיגי, פיזיותרפיסטית ענבר וקסמן, ראש משלחת מנחם ויידהורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully