וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שחקן הפנים הסרבי מירוסלב ראדוליצה מועמד למכבי תל אביב

באירופה טוענים שהפורוורד/סנטר שכבר היה מועמד לצהובים יטוס בקרוב לארצות הברית, אך אם לא יקבל חוזה ב-NBA, פנאתינייקוס ומכבי עשויות לפנות אליו. שיין לוואל סגר בברצלונה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מירוסלב ראדוליצ'ה כבר היה מועמד בעבר למכבי תל אביב, אך לא הגיע משום שהיה יקר מדי לצהובים. כעת שמו עולה שוב על הפרק. לפי "ספורטאנדו", שחקן הפנים הסרבי יטוס בימים הקרובים לארצות הברית כדי להשיג חוזה ב-NBA, אך אם לא יצליח, הוא עשוי לשחק באירופה כשהצהובים ופנאתינייקוס הוזכרו כמועמדות העיקריות לקלוט אותו. ראדוליצ'ה (27, 2.13 מ') שיחק 48 משחקים במילווקי בעונת 2013/2014, ואשתקד רשם חמישה משחקים במינסוטה, כשבין לבין גם זכה לחוזה גדול בליגה הסינית.

*ברצלונה סיכמה היום (שני) על צירופו של שחקן הפנים האמריקאי שיין לוואל (28, 2.08 מ'), שעזר בעונה האחרונה לססארי האיטלקית לזכות באליפות עצומה. במסגרת היורוליג העמיד ממוצעים של 9 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למשחק, ולפני כן שיחק בשלל קבוצות שונות, בין היתר בליגה הקטארית, הסינית, הלובית, הספרדית והקזחית.

* קוסטס סלוקאס חתם רשמית לשנתיים בפנרבחצ'ה/אולקר. הגארד בן ה-25 בילה את חמש השנים האחרונות באולימפיאקוס, והיה שותף לשני גביעי אירופה. אשתקד העמיד ממוצעים של 6.7 נקודות, 1.9 ו-3 אסיסטים למשחק.

* אלסנדרו ג'ינטילה המוכשר חתם לשלוש שנים נוספות במילאנו. הכוכב בן ה-23 הוזכר כמועמד לעבור לקבוצות גדולות יותר באירופה וזכה לעניין גם מה-NBA, אך בחר להישאר בקבוצה האיטלקית עד 2018. אשתקד רשם את עונתו הטובה ביותר ביורוליג, עם 14.3 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק.

* ולנסיה החתימה את לוק סיקמה, הפורוורד האמריקאי (26, 2.03 מ'), שסגר שנתיים טובות בטנריפה.

מירוסלב ראדוליצה, סרביה. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
שוב על הכוונת. ראדוליצ'ה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully