וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הישראליות באירופה ומשחקי האימון שלהן ישודרו בספורט 1

צ'רלטון הודיעה שתשדר את משחקה של מכבי ת"א מול היבניאנס ואת משחקיה במחנה באוסטריה, את משחקה של באר שבע מול תון ואת משחקיה במחנה בפולין, ואת משחק הגומלין של בית"ר ירושלים מול אורדבאסי שימקנט

שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
השידורים מתחילים כבר מחר. מכבי תל אביב/קובי אליהו

צ'רלטון, בעלת ערוצי ספורט1, תשדר את משחקיהן של מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה באירופה. בנוסף ישודרו בספורט 1 משחקי ההכנה של הקבוצות הישראליות, כולל מכבי חיפה והפועל תל אביב במחנות האימונים שלהן באירופה.

המשחק הראשון יהיה מחר (שלישי), בו תפגוש מכבי תל אביב את ווז'דובאץ בלגרד באוסטריה (18:55). בהמשך השבוע ישחקו הצהובים נגד דיושג'ורי ההונגרית, (שישי, 18:55), ובשלישי הבא (7.7) מול אנז'י מחצ'קאלה (17:55). במשחק הבית הראשון של האלופה במוקדמות ליגת האלופות היא תפגוש את היברניאנס ממלטה (יום שלישי, 21.7).

הפועל באר שבע תצא לדרך בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית במשחק בית מול תון השוויצרית ב-16.7 ב-19:50. במחנה האימונים של הקבוצה בפולין ישודרו משחקי ההכנה שלה מול פרידק מיסטק הצ'כית (שלישי, 17:55), גורניק (שבת, 4.7, 17:55) וקורונה קיילצה (7.7, 18:55).

משחק הגומלין של בית"ר ירושלים בסיבוב הראשון מול אורדבאסי שימקנט ישודר ביום חמישי הבא ב-19:50. אם הירושלמים יעברו את הקזחים, משחקם בסיבוב השני מול שרלרואה ישודר גם הוא בספורט 1. גם משחקיה של עירוני קרית שמונה, שעדיין לא הוגרלה לסיבוב השלישי של המפעל, ישודרו בספורט 1.

גם משחקי ההכנה של מכבי חיפה והפועל תל אביב באירופה ישודרו בספורט 1: הירוקים יפגשו את נוריץ' מהפרמיירליג (20.7) ואת ריזספור הטורקית (23.7), והאדומים את אוניון ברלין (15.7), ר.ב לייפציג (18.7) וא.א.ק אתונה (23.7).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully