וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: שלומי דורה ואוסידון נפגשו. ההחלטה נדחתה לשלישי

29.6.2015 / 22:37

המאמן הציג את מועמדותו בפני היו"ר, שיצטרך להחליט האם למנות אותו או את בני לם לתפקיד. ברק לוי וגאל מרגוליס עשויים להגיע בהשאלה לאחר שאוסידון שוחח עם סוכנם של השניים, אבי נמני

שוער מכבי תל אביב ברק לוי. קובי אליהו
יעבור בהשאלה לנתניה? לוי/קובי אליהו

במכבי נתניה ממתינים להחלטתו של היו"ר דורון אוסידון באשר לזהות המאמן בעונה הבאה ובינתיים הוא פועל גם כדי להתחיל לבנות את הסגל של הקבוצה לעונה הבאה. היום (שני) שוחח אוסידון עם סוכן השחקנים אבי נמני במטרה לבדוק איתו איזה שחקנים הוא מיוצג שיכולים להיות רלוונטיים באשר למכבי נתניה. בין השאר שוחחו השניים על שוער מכבי תל אביב ברק לוי ועל החלוץ גאל מרגוליס, ששניהם מיוצגים על ידי נמני. בסיטואציה מסוימת הם עשויים לעבור בהשאלה יחד לצהובים-שחורים.

אוסידון, נפגש היום עם המועמדים למשרת האימון, בני לם ושלומי דורה, שהציג את האני מאמין שלו. אוסידון יחליט עד מחר את מי למנות לתפקיד מאמן הקבוצה. לם זוכה לתמיכה של גורמים שונים בעיר ואוסידון ערך עימו פגישה כדי להכיר אותו ולשמוע את תפיסת העולם שלו.

דורה, שלא ימשיך בהפועל עכו, מחוזר מאוד על ידי הפועל עפולה מהלאומית, אבל הוא מעדיף להישאר בליגת העל. מאמנים נוספים ששמם הוזכר בקשר למכבי נתניה הם ניר קלינגר, פרדי דוד, ראובן עטר, גיא לוי, גילי לנדאו וניסן יחזקאל. גורמים הקשורים למועדון אף הציעו לבחון את מועמדותו של אלישע לוי, שנותר ללא קבוצה.

במכבי נתניה יחל היום לעבוד רו"ח זוהר נוימרק המתמחה בשיקום חברות שנקלעו לקשיים. נוימרק יכין תכנית כלכלית שמטרתה להבריא את המועדון. עד כה הצליחו במכבי נתניה ביחד עם העירייה לגייס תרומות בסך של 5.5 מיליון שקל. מדובר בדיוק בחצי מהסכום שהוא הבור התקציבי של המועדון.

עדכון ראשון: 12:12

מאמן הפועל עכו, שלומי דורה. אדריאן הרבשטיין
יקבל את הג'וב? שלומי דורה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully