וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה במשא ומתן מתקדם עם מלך השערים של הליגה האלבנית

29.6.2015 / 10:27

פרו פייץ' בן ה-32 (1.92), שכבש 31 שערים בעונה החולפת, הרשים מאוד את המאמן חיים סילבס, שינסה לצרפו לקבוצה. צפו בביצועיו. ניסיון לסגור עם דור חוגי, גם שחר הירש מבוקש

מגד גוזני

הפועל רעננה שפתחה אמש (ראשון) את אימוניה באופן רשמי, נמצאת במשא ומתן מתקדם עם החלוץ הקרואטי, פרו פייץ', 32, מלך השערים של הליגה האלבנית בשנתיים האחרונות. פייץ', המתנשא לגובה של 1.92 מטר, שיחק במדי סגנית האלופה קוקסי בשורותיה כבש 31 שערי ליגה בעונה החולפת, והצליח להרשים מאוד את המאמן חיים סילבס, שכזכור כבר החתים את הקשר האלבני, אליס באקאי, במהלך הפגרה.

מאז עזיבתו של אנתוני וואקמה להפועל באר שבע, מחפש סילבס חלוץ זר שישלים את מכסת הזרים בקבוצה ויצטרף לעמנואל אמבולה, צ'אם ממאדו והזמבי הצעיר, אוואנס קאנגווה, שנכון לעכשיו ימשיך גם בעונה הבאה.

בגזרת הרכש הישראלי, אין כל חדש בשלב זה. לאחר צירופם של זאב חיימוביץ' ואחמד שעאבן לחלק האחורי, מנסים כעת לסגור את שאילתו של החלוץ הצעיר, דור חוגי, ממכבי חיפה, וזאת בנוסף לנסיונות להחתים לעונה נוספת גם את שובל גוזלן ששיחק בעונה שעברה בקבוצה. שחקן נוסף שמבוקש מאוד הוא החלוץ שחר הירש, שגם הוא שייך כעת לסגל הירוקים.
במהלך האימונים הקרובים ולקראת היציאה למחנה האימונים באוסטריה בעוד כשבועיים, יבחן המאמן סילבס מספר שחקנים צעירים וכאלה ששיחקו בליגות נמוכות בשנים האחרונות, על מנת לעבות את הסגל ולנסות למצוא תגליות חדשות.

דור חוגי שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
מבוקש. דור חוגי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully