וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארץ המגף לארץ הקודש: וולי ג'אדג' חתם לעונה בהפועל תל אביב

29.6.2015 / 9:24

רכש ראשון לאדומים לקראת עונת 2015/16: הסנטר שרשם בעונה שעברה במדי פזארו, מתחתית הטבלה בליגה האיטלקית, 9 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע למשחק יעבה את הקו הקדמי של הפועל תל אביב

AP

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של הסנטר האמריקאי וולי ג'אדג' שיחליף בקבוצה את יינסי גייטס ויהיה הרכש הראשון של האדומים לקראת עונת 2015/16. בהפועל עקבו אחרי השחקן עוד במהלך העונה, והחליטו לצרפו לאחר שנודע להם כי לא יוכלו לצרף את גייטס. הסנטר נחשב לשחקן בעל נוכחות מצוינת מתחת לטבעות, ולריבאונדר התקפי יוצא מן הכלל. ג'אדג' ינחת בישראל קרוב לפתיחת האימונים של האדומים.

ג'אדג' (25, 2.05) החל את לימודיו במכללת קנזס סטייט בעונת 2009/10 אך לאחר שנתיים בהן לא הצליח לפרוץ, החליט לעבור למכללת ראטגרס, ונאלץ לשבת שנה אחת בחוץ. השנתיים באוניברסיטה בניוארק האירו לו פנים יותר, אך עדיין המספרים לא היו בשמיים. בעונת 2013/14, כשהשלים 4 עונות במכללות, רשם 7.5 נקודות ו-6.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. בקיץ היה מועמד למספר קבוצות אך לבסוף חתם בפזארו, שסיימה את העונה במקום ה-15 מתוך 16 בליגה האיטלקית ורשם במדיה 9 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק.

ג'אדג' מצטרף ליהונתן שולדבראנד, תמיר בלאט, ווילי וורקמן ורביב לימונד שמחזיקים בחוזה לעונה נוספת במדים האדומים, כשהאחרון סיכם על חוזה לשלוש עונות נוספות ויחתום עליו בתקופה הקרובה. הפועל שחררה את יחזקאל סקוורר לעירוני נס ציונה, וגם מעמדו של גולן גוט לא בטוח למרות שמחזיק בחוזה לעונה נוספת. מתן נאור סיים את חוזהו במדים האדומים, אך יחתום גם כן על חוזה חדש, כשעדיין לא ידוע מה יהיה אורכו. בהפועל מעוניינים לצרף שחקן ישראלי בכיר נוסף לסגל כששני המועמדים הבולטים נכון לשלב זה הם דגן יבזורי ואלישי כדיר.

וולי ג'אדג'. AP
המחליף של גייטס. ג'אדג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully