וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלס פויול משחזר: "מסי אמלל אותי באימונים, הוא סוג של חייזר"

קפטן ברצלונה בעבר נזכר בהשפלות שחווה בניסיון לעצור את הפרעוש: "בשלב מסוים הייתי כל כך עצבני עד שגווארדיולה הזהיר שלא אפצע אותו". ברתומאו: "אסור לתת לריאל להקדים אותנו בהעברות"

צילום וידאו: רויטרס,, עריכת וידאו: מרום שפיצר

אם אי פעם תהיתם עד כמה הדריבל של ליאונל מסי יעיל גם מול שחקני ההגנה של ברצלונה, קרלס פויול מוכן לספק לכם עדות ממקור ראשון. קפטן העבר של ברצלונה העניק אתמול (ראשון) ראיון בקטאלוניה, בו שחזרת את ההתפעלות הראשונית שלו מהפרעוש וסיפר על ההשפלות שהיו חווה ממנו באימונים.

פויול נזכר במשחקון ספציפי באימון אחד, בו החליט כי יעצור את מסי בכל כוחו. "אמרתי לעצמי ' בוא נראה אם אתה יכול לעצור אותו. ובכן, לא הצלחתי. זה היה משפיל. ניסיתי הכול, באמת הכול,אבל הוא תמיד עבר אותי. בשלב מסוים פפ גווארדיולה הזהיר אותי שלא לפצוע אותו. קצת כעסתי עליו, והשבתי 'אם אתה לא רוצה ששום דבר יקרה, תעצור את האימון".

ליאונל מסי, צ'אבי, קרלס פויול, שחקני ברצלונה. David Ramos, GettyImages
בלי רחמים. פויול עם מסי/GettyImages, David Ramos

גם אחרי פרישתו, פויול ממשיך להתרשם מהיכולת של הפנומן הארגנטינאי. "הוא שומר על פוקוס יותר מכל אחד אחר שראיתי בחיי. בעיניי הוא סוג של חייזר. היום, בהשוואה ללפני ארבע שנים, הוא הרבה יותר. הוא קורא טוב יותר את המצבים במשחק, הוא חד יותר מול השער. הוא בלתי ניתן לעצירה".

ברצלונה, אגב, לא מתכוונת לעמוד מנגד לנוכח המהלכים הרבים שיריבתה המושבעת ריאל מדריד מבצעת בשוק ההעברוץ. נשיא ברצלונה לשעבר, ז'וספ מריה ברתומאו, שבונה על קדנציה שנייה בראש הפירמידה של מועדון הפאר, התייחס ליריבות עם הבלאנקוס. "אנחנו חייבים להקדים אותם בכל זירה", אמר אמש. "אסור לנו לתת להם לנצח אותנו, גם בקרב הזה שמחוץ למגרש. הם אקטיביים מאוד בשוק ההעברות, הם מוכרים ורוכשים שחקנים. אנחנו צריכים לתפקד טוב יותר כדי שזה לא יקרה בעתיד. ברצלונה צריכה להתחזק".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו. רויטרס
חושש מהיריבה המושבעת. ברתומאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully