וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמדג'ה: "יש לנו את אחת הנבחרות הטובות באירופה, אני גאה מאוד"

נבחרת הג'ודו שבה מבאקו וערכה מסיבת עיתונאים. שגיא מוקי: "מקווה שבאליפות העולם אציג את אותו ג'ודו". אורי ששון: "הרבה זמן חלמתי על הרגע הזה". ג'רבי: "אני יכולה יותר"

משמאל: שני הרשקו, ירדן ג'רבי, משה פונטי, שגיא מוקי, אורי ששון, אורן סמדג'ה, נבחרת ישראל ג'ודו. קובי אליהו
ועכשיו: לאליפות העולם/קובי אליהו

נבחרת הג'ודו של ישראל נחתה הבוקר (שני) בארץ אחרי ההופעה המרשימה באליפות אירופה, שנערכה במסגרת המשחקים האירופיים בבאקו, במהלכה הוכתר שגיא מוקי לאלוף אירופה במשקל עד 73 ק"ג, אורי ששון זכה במדליית הכסף במשקל מעל 100 ק"ג, וירדן ג'רבי קטפה את מדליית הארד במשקל עד 63 ק"ג. אחר הצהריים הגיעה השלישייה הזו למסיבת עיתונאים במשרדי איגוד הג'ודו.

שגיא מוקי: "המדליה הזאת שייכת לעוד הרבה אנשים - המשפחה, החברים, הוועד האולימפי, הספונסרים. אני רוצה לברך גם את הספורטאים שכאן איתי, הצלחנו לעשות סיומת מדהימה למשחקים האירופיים. אני מאמין ביכולות שלי ויודע מה אני שווה. המטרה שלי היתה לתת את כל כולי בכל קרב, ואני שמח שהצלחתי לעשות את זה. ספורטאי גדול צריך לדעת להתמודד עם לחצים ולשלוט בלחץ, אני מקווה שעוד חודשיים, באליפות העולם, אציג את אותו ג'ודו, אם לא יותר טוב. אנחנו לא נחים, ממשיכים להתאמן. האהבה והפרגונים מכולם ריגשו אותי בטירוף. אורן יודע בדיוק איך לכוון אותי בתוך קרב, גם אני חושב שזה לא נכון אני אלך על זה, כי הוא רואה מבחוץ דברים שאני לא רואה ואני סומך עליו במאה אחוז".

אורי ששון: "אני ממש שמח על התוצאה שהשגתי. עד עכשיו לא הצלחתי להגיע למעמד כזה, דשדשתי בין מקום חמישי ושביעי ותמיד הייתי פוטנציאל אבל לא הצלחתי לפגוע במטרה. באתי לתחרות הזאת במטרה אחת: להילחם עד השנייה האחרונה. לא היה לי מושג שאמצא את עצמי בגמר, אבל מקרב לקרב זה התקדם ומצאתי את עצמי מועמד למדליית זהב. הרבה זמן חלמתי על הרגע הזה. המדליה של שגיא רק חיזקה אותי. כשמישהו מהנבחרת מצליח זה עוזר לשני. נילחם גם באליפות העולם".

ירדן ג'רבי: "אני רוצה לברך את כל מי שיושב לצידי, מה ששגיא ואורי עשו זה לא מובן מאליו ואני מרגישה את ההתרגשות שלהם מסביב. עבורי זו מדליה שלישית באליפות אירופה, אבל זו לא היכולת שלי, אני יכולה לספק יותר. זו התחרות הכי טובה שלי השנה, כך שיש התקדמות. הג'ודו הטוב שלי כרגע לא בא לידי ביטוי, אבל גם כשאני לא ביכולת טובה אני מצליחה להביא דברים אחרים".

מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג'ה אמר: "הנבחרת היא אחת הנבחרות החזקות באירופה, היה משהו שונה ממה שראינו בעבר. טעות שיפוט מנעה גם מטומי ארשנסקי להשיג מדליה. היתה פה עבודה קשה של צוות גדול, עוזרי מאמן. פונטי הוא דמות המפתח של הג'ודו הישראלי, הוא איש כוחני שלא מתפשר על מקצוענות. אתם זוכרים איך הג'ודו היה נראה לפני כמה שנים ואיך הוא נראה היום. אני מרגיש גאווה גדולה לעמוד עם הספורטאים הללו".

משמאל: משמאל: שני הרשקו, ירדן ג'רבי, שגיא מוקי, אורי ששון, אורן סמדג'ה, נבחרת ישראל ג'ודו מוקי, אורי ששון, אורן סמדג'ה, נבחרת ישראל ג'ודו. קובי אליהו
אלופים: שני הרשקו, ירדן ג'רבי, שגיא מוקי, אורי ששון ואורן סמדג'ה/קובי אליהו

מברכים רבים קיבלו את פניהם של הספורטאים בשדה התעופה הבוקר, ומוקי אמר לאחר הנחיתה: "לחזור עם מדליית זהב ממשחקי אירופה ומאליפות אירופה זו תחושה אדירה. ממש כיף לחזור לארץ ולראות כאן את כל החברים שלי". ג'רבי הוסיפה: "זו היתה התחרות הכי טובה שלי מתחילת השנה. תחרות מטרה עבורי ואני ממשיכה קדימה ויוצאת למחנה אימונים לקראת המטרות הבאות. אני מאמינה שעד אליפות העולם הכל יתחבר".

אורי ששון אמר: "המדליה לא הגיעה סתם פתאום. זה תהליך. עד לאליפות אירופה היו לי הפסדים וגם טורנירים פחות טובים, אבל במאני טיים נלחמתי כמו אריה. מבחינתי זה הישג שיא. כעת הפנים לאליפות העולם ואי אפשר לדעת מה יהיה. אני מתמקד בלהילחם עד הרגע האחרון בשביל הדגל ובשביל המדינה". המאמן אורן סמדג'ה סיכם: "אני שמח שהנבחרת באה לידי ביטוי ושרואים את הדרך ואת העקשנות בקרבות. אנחנו עם כוונות רציניות לקראת הבאות ואני מבטיח להביא את הספורטאים כך שיהיו הכי טובים והכי נחושים לאתגרים הבאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
משמאל: שגיא מוקי, אורי ששון, אורן סמדג'ה, נבחרת ישראל ג'ודו. קובי אליהו
קבלת פנים יפה בבוקר. מוקי, ג'רבי וששון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully