וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: חרה על המוקד באורוגוואי, פירלו, ואן פרסי ובלינד בבריכה

למרות שהורחק וסיים את דרכו בקופה, באורוגוואי ממש לא מתכוונים לסלוח לבלם צ'ילה, שהתעסק עם ישבנו של קבאני. בתפריט: בובת וודו, שריפה וחגיגות. הכוכבים הגדולים נהנים מהחופשה וגם: הבחירה ה-18 בדראפט עסוק בעבודות הבית

AP

10:57: הסיפור המדהים של החטוף הארגנטינאי שניצל בזכותו של מסי

סנטיאגו לופס מנדס, מהנדס ארגנטינאי בן 28, עבד בשנים האחרונות בניגריה. לפני מספר ימים הוא נחטף על ידי מספר מקומיים שהחזיקו אותו בשבי במשך שלושה ימים. מאחר שהם לא ידעו מילה באנגלית, הם חשדו שמדובר בתייר אמריקאי ותיכננו להוציא כסף רב מהסיפור. מנדס ניסה להסביר להם שהוא ארגנטינאי, ושהוא בכלל נמצא במדינה לצורכי עבודה, אך ללא הועיל. עד שהוא סינן את שלוש המילים הבאות: "מסי, מסי מסי". באותו רגע הבינו החוטפים שלא מדובר באמריקאי, והסכימו לשחררו תמורת תשלום של החברה שבה הוא עובד. וכך הציל כוכב ברצלונה שבוי ארגנטינאי מבלי בכלל לדעת על האירוע.

08:42: בובת וודו של חרה על המוקד באורוגוואי

למרות ההרחקה של גונסאלו חרה, שסיים למעשה את הקופה אמריקה, באורוגוואי לא נרגעים. כזכור, בלם צ'ילה התעסק בצורה בוטה עם ישבנו של החלוץ, שהגיב לו והורחק בכרטיס צהוב שני. במדינה החליטו להכין בובת וודו של חרה, והעלו אותה על המוקד. כנראה שבאורוגוואי הנקמה מוגשת חמה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על המוקד. בובת הוודו של גונסאלו חרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

08:30: פירלו, ואן פרסי ובלינד עושים חיים בבריכה

אנדראה פירלו מבלה בתקופה האחרונה בארצות הברית, אולי לקראת מעבר ל-MLS לקראת סיום הקריירה. לאחרונה נצפה קשר יובנטוס בעונה החולפת באצטדיון היאנקיס, צופה ב-1:3 של ניו יורק רד בולס על ניו יורק סיטי. במהלך המשחק הבין פירלו מהר מאוד איפה הוא נמצא, כשנתפס בעדשת ה-"Kiss Cam".

08:19: הבחירה ה-18 בדראפט עסוק בעבודות הבית

כוכב מכללות או לא כוכב מכללות, בחירה 18 בדראפט או לא בחירה 18 בדראפט, את אמא של קארול דקר זה לא ממש מעניין. רק לפני מספר ימים דקר נבחר על ידי יוסטון רוקטס וישחק בליגה הטובה בעולם. בינתיים, ממשיך דקר בשגרת חייו, כולל עזרה בעבודות הבית השונות. אמו החליטה לתעד זאת - והתמונה המפלילה לפניכם.

08:00: רוצים לתפור בובה של אנדי מארי?

הבריטים רוצים מאוד שאנדי מארי יזכה בווימבלדון שוב. והם מוכנים לעשות הכול. פשוט הכול. קחו את הדוגמא הבאה: אחד האתרים המקומיים מציע לאוהדיו של מארי ערכת תפירה כדי להכין בובת בד של הגיבור הגדול של הממלכה. היתרון: במקרה של אכזבה, היא נשרפת בקלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully