וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' לשחקני בית"ר ירושלים: "חייבים להעביר את ההכרעה לארץ"

28.6.2015 / 23:57

שחקני בית"ר צפו בקטעים ממשחקיה של אורדבאסי: "מתבססת בעיקר על מצבים נייחים, אפשר לגנוב גול". המו"מ עם ניסו קפילוטו נתקע, מתקיימים מגעים עם הבלם הפולני פיוטר מלארצ'יק

קובי אליהו

בית"ר ירושלים ערכה את האימון האחרון בישראל לפני הטיסה מחר בצהריים (שני) לקזחסטן, למשחק הראשון בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית נגד אורדבאסי שימקנט. השחקנים ראו היום וידאו של היריבה כאשר המאמן סלובודאן דראפיץ' הדגיש בפניהם את היתרון הגדול של הקזחים במצבים נייחים והעובדה שהם עולים עם הרבה שחקנים להתקפה. דראפיץ' אמר לשחקנים: "צריך להיות מרוכזים ולא לתת להם מרחבים. צריך שהם יילחצו ואז לנסות לייצר מצבים במתפרצות. חייבים להשיג תוצאה שתעביר את ההכרעה לארץ".

גם שחקנים בקבוצה דיברו ביניהם על מה שראו בווידאו ואמרו: "במה שקשור למצבים נייחים, הם באמת הולכים עם כל מה שיש להם. יש להם מבצעי נייחים מצוינים וכמה שחקנים גבוהים סביב 1.88-1.90 מטר שבדרך כלל ראשונים בכדורים האלה. נצטרך לדחוף קדימה, להיות מרוכזים, לתת הכול ולנסות לשחק כדורגל ולהטריד אותם. אפשר לגנוב גול. בסגל הזה אנחנו חלשים משמעותית מהעונה שעברה, אבל בכדורגל צריך להאמין".

כרגע אין שידור למשחק בקזחסטן ביום חמישי, אוהדי בית"ר מוחים

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ', עם השחקנים. נועם מושקוביץ
רוצה לייצר מצבים במתפרצות. סלובודאן דראפיץ'/נועם מושקוביץ

לגבי הרכב הקבוצה, על פי התרגולים דניאל אסקלינג צפוי לפתוח לצידו של טל כחילה כבלם, כאשר תומר ירוחם ודושאן מאטוביץ' ישחקו כמגנים. קלאודמיר ולירוי צעירי ישחקו בקישור האחורי. אורי מגבו צפוי לפתוח בכנף שמאל ועומר אצילי אמור להיות השחקן הדומיננטי בחלק הקדמי, באגף ימין. בהתקפה ישחק דובב גבאי כשמאחוריו יפתח לידור כהן או נס זמיר.

בנוגע לניסו קפילוטו, הבלם נפגש היום יחד עם נציגו גלעד קצב עם אלי טביב והצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום. המו"מ תקוע על דברים קטנים וכבר לא ברור אם הוא כלל ייצא לפועל. נראה כי אם מחר לא יהיה סיכום בין הצדדים, הנושא יירד מהפרק. גם עם חנן ממן אין שינוי ובשלב זה המו"מ עימו תקוע.

מי שעשוי להצטרף הוא פיוטר מלארצ'יק, בלמה בן ה-23 של קורונה קיילצה מהליגה הפולנית, עמו מנהלת בית"ר מגעים. השחקן הופיע בעבר בנבחרת הצעירה של פולין, ובעונה החולפת רשם 35 משחקי ליגה ושני שערים במדי הקבוצה שסיימה במקום ה-11. מלארצ'יק, המתנשא לגובה של 1.89 מטרים, סיים את חוזהו בקבוצת נעוריו, בה ערך את הופעת הבכורה בבוגרים ב-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully