וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מודאגים מהכושר הגופני: "ברור שאנחנו לא פייבוריטים"

28.6.2015 / 11:05

הקבוצה מהבירה תמריא לקזחסטן ביום שני ותפגוש שם את אורדבאסי. כרגע לא מתוכנן שידור. ניסו קפילוטו עשוי להיות השחקן האחרון שיירשם בסגל. אוהדי בית"ר הפיצו סטיקר בו הם דורשים שהמשחק ישודר

קובי אליהו

בית"ר ירושלים תמריא מחר (שני) לקזחסטן למשחק נגד אורדבאסי שיקמנט במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. דובר הקבוצה אושרי דודאי ימריא כבר הערב כדי לעשות את ההכנות יחד עם המתורגמן יורי דור. מרק גורמן, ששיחק בעבר בארץ ומשחק כיום בקזחסטן, נמצא בקשר עם הצוות המקצועי ומסייע בניתוח ובנתונים על היריבה.

המשחק ייערך בשעה 15:00 שעון ישראל ועד עתה אף גוף שידור לא הודיע על כוונתו לשדר את המשחק. אוהדי בית"ר מפעילים לחצים רבים ומציפים את גופי השידור בהודעות וטלפונים בתקווה כי המשחק ישודר באחר הערוצים הפתוחים (לא בתשלום). ההערכה היא שבסופו של דבר המשחק אכן ישודר באחד הערוצים הפתוחים. האוהדים גם הפיצו סטיקר שבו הם דורשים שהמשחק ישודר בערוץ פתוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
התמונה שמתכוונים להפיץ אוהדי בית"ר/מערכת וואלה, צילום מסך

בבית"ר יודעים שהסגל חסר מאוד ושהסגל עדיין לא הושלם, אך היום ניסו לשדר אופטימיות ואמרו: "העובדות מאוד ברורות, הם עם סגל מלא ובמהלך ליגה פעילה, אי אפשר להתעלם מזה. נעשה את המקסימום, אבל ברור שאנחנו לא פייבוריטים. יחד עם זאת, עם קצת מזל אפשר לחזור עם תוצאה שתעביר את ההכרעה לארץ ואז דברים ישתנו".

בבית"ר חוששים כאמור מכך שהליגה הקזחית נמצאת בעיצומה, בעוד השחקנים הצהובים-שחורים רק חזרו מעכשיו מהפגרה. הפחד הוא שבסביבות הדקה ה-60 שחקני בית"ר יתחילו להתעייף ויתקשו לעמוד בקצב. לירוי צעירי צפוי לפתוח בקישור האחורי, כאשר המאמן סלובודאן דראפיץ' מתלבט לידור כהן לנס זמיר בקישור. ייתכן שאורי מגבו יפתח כקשר בצד שמאל.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים, ניסו קפילוטו. טל לוי
חוזר לצהוב-שחור? קפילוטו/טל לוי

מי שעשוי להצטרף לקבוצה ברגע האחרון הוא ניסו קפילוטו. בבית"ר מנהלים מגעים עם השחקן כבר תקופה ארורה, אך עד היום הנושא לא הבשיל. קפילוטו לא יצא עם סנט גאלן השוויצרית למחנה האימונים שלה וחזר אתמול לארץ. היום נציגו גלעד קצב ישוחח עם אלי טביב בניסיון לצרפו, אך כלל לא בטוח שהם יגיעו לסיכום. אם קפילוטו אכן יצטרף, בית"ר תנסה לעשות מהלך מהיר במסגרתו היא תקבל את השחרור הבינלאומי שלו, תרשום אותו בהתאחדות לכדורגל ותוציא לו ויזה לקזחסטן. לבית"ר יש שחקן אחד אחרון לרשום עד ה-1 ליולי.

במועדון קיימת אכזבה מכך שכל הזרים הבולטים שקיבלו מהקבוצה הצעות, החליטו ברגע האחרון לא להגיע לארץ. גורם בבית"ר אמר: "בגלל זה אמרנו שטעות לוותר על ססאר ארסו. שחקנים בינוניים ממהרים לבוא לישראל, אבל שחקנים איכותיים מתלבטים וקשה להנחית אותם פה כרגע. נקווה שנצליח למצוא את האחד האיכותי שיסכים להגיע".

עם חזרת הקבוצה מקזחסטן, הקשר הניגרי סמואל אורוולוו אמור להגיע להתרשמות. מעבר לכך, גם דידייה קוגבנייה, החלוץ מטוגו שהבקיע בעונה שעברה שמונה שערים בחצי עונה בבית"ר תל אביב רמלה, עשוי להגיע למספר ימי התרשמות. בבית"ר הבהירו לרוסלן ברסקי כי הוא לא יוחתם ללא שחרור ממכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully