וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר מונדיאל הנשים: אנגליה תפתיע גם את יפן?

אלופת העולם המכהנת מחפשת מקום בגמר בפעם השנייה ברציפות, אולם האנגליות, שניצחו ארבעה משחקים רצופים בתוצאה 1:2, רוצות גמר היסטורי משלהן (בין רביעי לחמישי, 2:00, יורוספורט)

שחקניות נבחרת יפן כדורגל נשים. GettyImages
חמישה ניצחונות, כולם בהפרש של שער אחד/GettyImages

אלופת העולם המכהנת, נבחרת יפן, תנסה להעפיל בפעם השנייה ברציפות לגמר מונדיאל הנשים כאשר תתמודד בלילה שבין רביעי לחמישי (2:00, יורוספורט) מול הפתעת הטורניר, נבחרת אנגליה.

היפניות מתקשות להציג יכולת דורסנית, אולם הן הנבחרת היחידה שניצחה את כל חמשת משחקיה בטורניר עד כה. כל חמשת הניצחונות הללו הגיעו בהפרש של שער אחד, כאשר האחרון שבהם היה 0:1 דרמטי על אוסטרליה ברבע הגמר.

אנגליה מנגד, פתחה עם הפסד לצרפת, אולם מאז ניצחה ארבעה משחקים רצופים, כולם בתוצאה 1:2, כולל את המארחת קנדה ברבע הגמר, שם כבשה את השערים שלה כבר בדקות 11 ו-14.

בטורניר שנערך לפני שמונה שנים, הנבחרות סיימו ב-2:2 דרמטי בשלב הבתים, כאשר האנגליות עושות מהפך בדקות 81 ו-83 מצמד של קלי סמית' ואילו היפניות משוות בדקה ה-95 משערה השני במשחק של איה מיאמה, שבטורניר הנוכחי כבר כבשה פעמיים. בטורניר לפני ארבע שנים, בו היפניות זכו בסוף, הן הפסידו במחזור האחרון של שלב הבתים 2:0 מול אנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully