וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארצות הברית גברה 0:2 על גרמניה והעפילה לגמר מונדיאל הנשים

האמריקאיות חוזרות להופעה שנייה ברציפות בגמר ורביעית בתולדותיהן לאחר 0:2 על המדורגת 1 בעולם, נבחרת גרמניה. קרלי לויד כבשה פנדל (69) ובישלה לקלי אוהרה (84). סליה סאסיץ' החטיאה מהנקודה הלבנה (60)

קרלי לויד, שחקנית נבחרת ארצות הברית. GettyImages
מתוק. לויד והאמריקאיות חוגגות/GettyImages

בפעם השנייה ברציפות והרביעית בתולדותיה, העפילה הלילה (בין שלישי לרביעי) נבחרת הנשים של ארצות הברית לגמר המונדיאל. האמריקאיות עשו זאת בזכות ניצחון 0:2 משכנע על הנבחרת היחידה בעולם שנמצאת לפניהן בדירוג פיפ"א, נבחרת גרמניה, אלופת העולם פעמיים בעברה.

המשחק, שהתקיים באצטדיון האולימפי במונטריאול, היה נהדר למן הרגע הראשון, כאשר במחצית הראשונה האמריקאיות מגיעות לרוב המצבים הטובים, אולם לא מצליחות למצוא את הרשת של נאדין אנגרר.

אלכס מורגן, הופ סולו, שחקניות נבחרת ארצות הברית. GettyImages
אלכס מורגן, הופ סולו, שחקניות נבחרת ארצות הברית/GettyImages

בדקה ה-60 כמעט הגיע העונש על כך, כאשר ג'ולי ג'ונסטון עשתה עבירה ברחבה על אלכסנדרה פופ והשופטת הצביעה על הנקודה הלבנה. אלא שדווקא סליה סאסיץ', מלכת השערים של הטורניר, פספסה לחלוטין את המסגרת עם בעיטה רעה ומאותו רגע, ארצות הברית השתחררה.

תשע דקות אחרי הפנדל המוחמץ של גרמניה, זכתה ארצות הברית לאחד משלה. אניקה קרהון עשתה עבירה על אלכס מורגן, אולם העבירה הייתה בבירור מחוץ לרחבה. זה לא הפריע לשופטת הרומניה לשרוק לפנדל נוסף והפעם, קרלי לויד עשתה את העבודה ושלחה את הכדור לפינה כדי לקבוע 0:1.

גרמניה לחצה וניסתה להשיג את השוויון, אולם בסופו של דבר, מהלך מצוין של לויד באגף שמאל הסתיים בכדור רוחב בחצי גובה לקלי אוהרה, שהגיעה מאחור ודחקה פנימה כדי להכריע את המשחק. ארצות הברית בגמר ומחכה כעת לראות האם היא תשחזר את המפגש מהגמר הקודם, בו הפסידה ליפן, או שמא היריבה שלה תהיה אנגליה המפתיעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סליה סאסיץ', נבחרת גרמניה, אחרי החטאת הפנדל. GettyImages
כואב. הפנדל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully