וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת סרביה זכתה ביורובאסקט לנשים

הסרביות הניפו את התואר לראשונה בתולדותיהן לאחר 68:76 בגמר מול צרפת, שסיימה במקום השני בפעם השנייה ברציפות. אנה דאבוביץ' הובילה עם 25 נקודות

אנה דבוביץ' נבחרת סרביה כדורסל נשים מול גאל סקרלה נבחרת צרפת. AP
דאבוביץ' כיכבה בדרך אל התואר/AP

נבחרת הנשים של סרביה זכתה הערב (ראשון) לראשונה בתולדותיה ביורובאסקט לנשים, שנערך בשבועות האחרונים בהונגריה ורומניה. במשחק הגמר, שהתקיים בבודפשט, ניצחו הסרביות את צרפת 68:76. הצרפתיות מצדן, רושמות הפסד שני ברציפות בגמר היורובאסקט לאחר שלפני שנתיים נכנעו בנקודה לספרד. הספרדיות, האלופות היוצאות, סיימו במקום השלישי אחרי ניצחון 58:74 על בלארוס.

צרפת פתחה טוב יותר והובילה 8:15 אחרי חמש דקות ו-15:22 בתום הרבע הראשון. אלא שעד למחצית הצליחה סרביה להשלים מהפך ולהפסקה היא ירדה ביתרון נקודה, 32:33. גם הרבע הבא היה צמוד, כאשר סרביה כבר עולה ליתרון שבע, אך צרפת נשארת במשחק. שלוש וחצי דקות לסיום, היתרון של הסרביות עמד על שלוש נקודות בלבד, אולם ריצת 2:9 הספיקה כדי להשיג את הניצחון.

אנה דאבוביץ' הובילה את המנצחות עם 25 נקודות, סוניה פטרוביץ' הוסיפה עוד 22. בצרפת, סנדרין גרודה קלעה 16 נקודות ודיאנדרה צ'אצ'ונג הוסיפה עוד 15. סרביה, שעלתה לרבע הגמר רק מהמקום הרביעי בשלב הבתים השני, הפתיעה את טורקיה ואז את בלארוס כדי לחגוג תואר היסטורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully