וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרה הורחק משלושה משחקים. אמר לקבאני: "אבא שלך יישב בכלא 20 שנה"

באורוגוואי חשפו כיצד הקניט הבלם את יריבו, ההתאחדות הרחיקה אותו עד סוף הטורניר. המארחת נרגשת לקראת חצי הגמר (בין ב' ל-ג', 02:30, ספ' 5) מול פרו שרוצה לסגור מעגל אחרי 30 שנה

AP

האם נבחרת צ'ילה תנצל את הביתיות וההגרלה הנוחה כדי להגיע לגמר קופה אמריקה ראשון מאז 1987? לה רוחה הופיעה במעמד הגמר ארבע פעמים בעבר, כשרק הפעם הראשונה הייתה בבית (ב-1955) ובכל המקרים גם הפסידה. ניצחון על פרו בחצי הגמר מחר (בין שני לשלישי, 02:30, ספורט 5 ו-HD) יאפשר למארחת להופיע לגמר לראשונה זה 28 שנה ולפנטז על גביע היסטורי. פרו, שסיימה שלישית בטורניר הקודם, רוצה גמר ראשון מאז 1975, אז גם הניפה בפעם השנייה בתולדותיה (והאחרונה עד כה) את הגביע היבשתי.

בקופה 2011 צ'ילה ניצחה בשלב הבתים 0:1 הודות לשער עצמי של אנדרה קאריו בתוספת הזמן, כשהפעם האחרונה בה פרו ניצחה את יריבתה בצ'ילה הייתה ב-24 בפברואר 1985, אז גברה עליה 1:2 במשחק ידידות בסנטיאגו. מאז, פרו ביקרה בסנטיאגו תשע פעמים, הפסידה בשמונה מקרים וסיימה עוד אחד בתיקו.

הפעם האחרונה בה פרו ניצחה בצ'ילה

צ'ילה כמובן מגיעה למשחק כפייבוריטית ברורה. היא הייתה הנבחרת המרשימה ביותר בשלב הבתים, נהנית משיפוט אוהד לאורך הדרך וסידרה לעצמה את הצד הנוח בהגרלת הנוקאאוט. אלא שגם השערוריות מלוות את הצ'יליאנים, שאחרי פרשת הנהיגה בשכרות של ארתורו וידאל עברו להתמודד עם פרשת האצבע של גונסאלו חרה.

הבלם ספג הערב, כצפוי, עונש הרחקה משלושה משחקים, מה שאומר שהוא בכל מקרה סיים את הטורניר ויחמיץ גם משחק אחד במוקדמות המונדיאל. מחליפו בחצי הגמר יהיה אחד מבין שניים: פרנסיסקו סילבה (קלאב ברוז') או מיקו אלבורנוס (האנובר).

היום פרסמו אנשי נבחרת אורוגוואי כי רגע לפני תחיבת האצבע לישבנו של קבאני, אמר חרה לחלוץ האורוגוואי שכמובן הגיע טעון רגשית בעקבות האירוע בו אביו נהג בהשפעת אלכוהול ודרס אדם למוות: "אבא שלך הולך לשבת בכלא 20 שנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גונסאלו חרה שחקן נבחרת צ'ילה מתעמת עם אדינסון קבאני שחקן נבחרת אורוגוואי. טוויטר, צילום מסך
ידע בדיוק על איזו נקודה ללחוץ, גם מבחינה מילולית. גונסאלו חרה/צילום מסך, טוויטר

מי שישמח להימנע ממפגש עם חרה הוא החלוץ הפרואני פאולו גררו, כובש השלושער היחיד בקופה עד כה. גררו גם מתחרה עם ארתורו וידאל על מלכות השערים בטורניר וינסה להוביל את ריקרדו גארקה להופעה מפתיעה בגמר, אולי מול המולדת ארגנטינה. בפרו, אגב, טוענים שזו ההזדמנות של גארקה להחזיר חוב מן העבר. ב-30 ביוני 1985 הוא השווה עבור ארגנטינה ל-2:2 בדקה ה-81 מול הפרואנים, שהחמיצו בתשע דקות את החזרה למונדיאל ובהמשך הודחו בפלייאוף.

"כל הזמן מזכירים לי את זה, די, זה עבר", אמר גארקה. "השער הזה היה מאוד חשוב ומרגש, הוא גם היה האחרון שלי בנבחרת, אבל הגיע הזמן לשכוח מזה". האם הוא ישיג תיקון בדיוק 30 שנה אחרי?

הגול ההיסטורי של גארקה, בסוף הסרטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully