וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: האימונים החלו, נמשך הניסיון לצרף את דור חוגי

28.6.2015 / 21:10

החלוץ הצעיר של מכבי חיפה כבר היה על סף סיכום, אך המשא ומתן נקלע לקשיים. גם שובל גוזלן ושחר הירש עדיין על הכוונת. גל אלקנתי, מלך שערי ליגה א', היה בין הנבחנים באימון הפתיחה

דור חוגי שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
ימשיך בליגת העל? דור חוגי/ברני ארדוב

הפועל רעננה שהיתה אחת ההפתעות של ליגת העל בשנה שעברה ופספסה רק ברגע האחרון את הכניסה לפלייאוף העליון, פתחה הערב (ראשון) את הכנותיה לקראת העונה הקרובה. בנוסף לשחקנים שכבר חתומים בקבוצה, מנסים בצוות המקצועי למצוא תגליות ששיחקו בעונה שעברה בליגות הנמוכות.

אחד הנבחנים היום היה גל אלקנתי, ששיחק בעונה שעברה במדי נשר וסיים כמלך השערים של ליגה א'. המאמן חיים סילבס שהאריך את חוזהו במועדון, ימשיך לעמוד על הקווים גם העונה והערב נכחו באימון גם שלושת שחקני הרכש שצורפו עד כה - הקשר האלבני אליס בקאי, הבלם זאב חיימוביץ' והמגן אחמד שעבאן.

רעננה רוצה מאוד לצרף את דור חוגי, עמו היה כבר סוג של סיכום עקרוני על הגעתו בהשאלה ממכבי חיפה, אך המשא ומתן בין הצדדים נקלע לקשיים. במקביל מנסים ברעננה לקבל בהשאלה את שובל גוזלן או שחר הירש, שגם כרטיסם שייך לירוקים. ברעננה מקווים ששניים מבין שלושת החלוצים הצעירים יצטרפו לקבוצה.

במועדון העדיפו להאריך את מרבית החוזים של שחקני הסגל מהעונה שעברה, בין היתר יניב לביא, דניאל ליפשיץ, גיא ליפקה ואלי בבאייב שייצאו עם הקבוצה למחנה האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully