וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נושמים לרווחה: מארק ברטרה הודיע לברצלונה שהוא נשאר במועדון

הבלם הצעיר (24) חשב להיכנס עם הקטאלנים לעימות סביב סעיף היציאה בחוזה שלו, אולם לאחר שקיבל הצעות מטוטנהאם, פורטו, מנצ'סטר סיטי ובאיירן, בחר בסופו של דבר להישאר בקאמפ נואו

מארק בארטרה שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
ממשיך להיאבק על החלום שלו. ברטרה/רויטרס

בברצלונה נושמים לרווחה הערב (ראשון), לאחר שהבלם הצעיר, מארק ברטרה בן ה-24, הודיע לראשי המועדון כי הוא מוותר על המאבק שלו סביב סעיף היציאה וכי הוא החליט להישאר בקבוצה.

לאחרונה נוצרה אפשרות ממשית לגבי עזיבה של ברטרה, עליו בונה ברצלונה לשנים הבאות. הבלם הקטאלני, שמסומן כבר זמן רב כיורש של קרלס פויול במרכז ההגנה, טען כי סעיף היציאה שלו מהחוזה עומד על 12 מיליון יורו בלבד, בעוד שבקבוצה טענו מנגד כי סעיף היציאה נותר על 25 מיליון יורו.

המחלוקת הייתה סביב מספר המשחקים בהם ברטרה השתתף בשנתיים האחרונות. על פי החוזה, על מנת שסעיף היציאה יישאר על 25 מיליון, ברטרה היה צריך להיות משותף ב-50 משחקים לפחות בשנתיים האחרונות. השחקן רשם בשנתיים הללו פחות מ-50 הופעות, אולם בברצלונה טענו כי המספר הזה כולל גם משחקי ראווה ויחד איתם, לברטרה יש יותר מ-50 הופעות.

שני הצדדים כבר חשבו שהם ייאלצו להיכנס לעימות ובינתיים, ברטרה החל לקבל שלל הצעות מקבוצות באירופה, שקיוו לנצל את סעיף היציאה הנמוך ולקפוץ על המציאה. טוטנהאם, פורטו, מנצ'סטר סיטי ובאיירן מינכן, אותה מאמן האיש שנתן לו את הצ'אנס הגדול, פפ גווארדיולה, עמדו בתור.

אלא שהיום כאמור, החליט הבלם שהוא נשאר בבארסה עד סוף החוזה שלו, ב-2018. ברטרה צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אין שום כוח בעולם שיכול לפגוע לך בחלומות, כי הם ניזונים מהאור שלנו, הם גדלים בזכות התשוקה שלנו" ולאחר מכן, הודיע לראשי המועדון כי הוא נשאר וינסה להיאבק על מקומו בהרכב מול ז'רמי מת'יו, תומאס ורמאלן וג'רארד פיקה. מדובר בחדשות חשובות עבור ברצלונה, שלא יכולה לרכוש שחקנים עד ינואר הקרוב בשל העונש שספגה מפיפ"א ומאוד לא רצתה לאבד את ברטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully