וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות והמנהלת יוזמות: סנקציות לקבוצות בגין איחור בתשלום שכר

28.6.2015 / 17:22

מהפכה בכדורגל הישראלי? כדי למנוע הישנות של מקרים כמו של נתניה ורמת השרון, הוגשה הצעה לשינוי נהלים ברשות לבקרת תקציבים: נקודות יופחתו למועדונים שילינו שכר, על קבוצה שתורשע ייאסר לבצע פעולות בחלון של ינואר, תקציב המינימום יופחת ל-9 מיליון שקלים

שחקני מכבי נתניה, ערן לוי, עומר פרץ. קובי אליהו
המטרה: למנוע מקרים כמו של מכבי נתניה/קובי אליהו

ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה מנסות למנוע הישנות מקרים כמו אלו של מכבי נתניה והפועל ניר רמת השרון, שהלינו את שכר שחקניהן במשך חודשים ארוכים. לשם כך, יזמו הצעה לשינוי נהלי הרשות לבקרת תקציבים שתובא לדיון בפני חברי הנהלת ההתאחדות כבר בישיבה הקרובה ביום רביעי.

במסמך ההמלצה נכתב: "במהלך העונה החולפת נגרמו לכדורגל הישראלי נזקים חמורים בהיבט הספורטיבי, הכלכלי והתדמיתי, זאת כתוצאה מהיקלעותן של קבוצות לסחרור כלכלי. כחלק מהפקת לקחים מהעונה הקודמת וכדי למנוע הישנות מקרים אלו, התכנסו נציגי ההתאחדות לכדורגל, מנהלת הליגות ויו"ר הרשות לבקרת תקציבים והסכימו על שורת צעדים שיישומם יוכל להפחית משמעותית סיכונים אלו, ישפר את אופן ההתנהלות הכלכלית וכפועל יוצא מכך את המקצועיות בליגות הכדורגל המקצועניות בישראל".

בין היתר, יוטלו סנקציות בגין איחור בתשלום שכר לשחקנים ולבעלי תפקידים. לבקשת יו"ר בקרת התקציבים, קבוצה תעביר דיווח במסגרתו יאשר רואה חשבון מטעמה כי כל תשלומי השכר לעובדים ולבעלי התפקידים בקבוצה שולמו במועדם על פי דין. אם יתברר כי תשלומי השכר לא שולמו, או שולמו באיחור, תועמד הקבוצה לדין משמעתי כאשר יוחל עליה עונש מינימום של הפחתת נקודה בפועל בגין כל עבירה (ועד למקסימום של 9 נקודות בעונת משחקים אחת. בנוסף, על קבוצה שהורשעה בעבירה זו עד ליום ה-30.11 בכל עונה, תיאסר האפשרות לבצע פעולות רישום בחלון ההעברות של חודש ינואר באותה עונה.

כמו כן, תקציב המינימום בליגת העל יופחת לתשעה מיליון שקלים (במקום 11 כיום) ותקציב המינימום בלאומית יעמוד על שלושה מיליון (במקום ארבעה כיום).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully