וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניצן חנוכי מועמד, וויל גרייבס ימשיך לעונה נוספת

28.6.2015 / 20:08

הגארד (29, 1.94) מחזיק באופציית יציאה תמורת פיצוי כספי מראשון לציון. רשם העונה 7.4 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-3 ריבאונדים בממוצע. הירוקים מימשו את האופציה על הפורוורד האמריקאי

גארד מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי. נמרוד סונדרס
ינחת בכרמל? ניצן חנוכי/נמרוד סונדרס

מכבי חיפה עשויה להמשיך את הקיץ הפעיל שלה עד כה בימים הקרובים, כשהירוקים עושים מאמצים על מנת לצרף את גארד מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה. הכתומים מאוד מעוניינים להשאיר את השחקן, שחזר בעונה שעברה לשחק בעיר היין אחרי שנת הפסקה בהפועל אילת, אך בחוזהו שנחתם בקיץ שעבר הוכנס סעיף יציאה תמורת פיצוי כספי מכובד. גורמים בראשון לציון אמרו היום לוואלה ספורט כי הופתעו מאוד מהאפשרות כי השחקן יעזוב את הקבוצה.

חנוכי (29, 1.94) גדל במחלקת הנוער של מכבי רעננה, ושיחק בליגת העל במדי גבעת שמואל, בני השרון, עירוני נהריה והפועל עפולה לפני שהגיע לראשונה לראשון לציון בתחילת עונת 2010/11. כבר בעונתו הראשונה עם הכתומים הגיע חנוכי לחצי גמר הפיינל פור כשהוא רושם שיא עונתי של 9.7 נקודות למשחק. גם בעונה שלאחר מכן המשיך להצטיין והגיע עם הקבוצה לפיינל פור, ולאחר שהשלים שלוש עונות בכתום החליט לעבור להפועל אילת, והגיע עם הקבוצה גם כן לארבע האחרונות. הקיץ שב לראשון לציון ורשם 7.4 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בליגה הסדירה, אך בפלייאוף ירד ל-4.9 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים. כשבסדרה נגד הפועל ירושלים הוא לא קולע נקודה אחת, וזאת למרות שמשחק השיא שלו הגיע נגד הפועל חולון במשחק הרביעי בסדרת רבע גמר הפלייאוף. חנוכי הוא חלק מסגל נבחרת ישראל לאליפות אירופה 2015, לאחר שנכנס לסגל הסופי לאליפות הקודמת וכן לשני טורנירי המוקדמות האחרונים.

שחקן מכבי חיפה וויל גרייבס. אדריאן הרבשטיין
ממשיך בחיפה. גרייבס/אדריאן הרבשטיין

חיפה הודיעה הערב כי היא מממשת את האופציה על הפורוורד וויל גרייבס והוא ימשיך בקבוצה לעונה נוספת. הבעלים ג'ף רוזן אמר: "וויל גרייבס הפך לאחד משחקני המפתח שלנו, בגלל שהוא משחק בלי פחד כשהוא על המגרש ובגלל המנהיגות שלו בחדר ההלבשה. אנחנו מצפים לחזרתו של וויל אלינו בעונה הבאה ואנו ממשיכים לבנות את הקבוצה".

המאמן רמי הדר הוסיף: "האיכויות של וויל כשחקן, המחויבות שלו וההתאמה שלו לשיטת המשחק שלנו, מהווים בסיס יציב להמשכיות ולהתקדמות הקבוצה בעונה הקרובה".

הצוות המקצועי של חיפה, ביחד עם הסנטר אלכס צ'וברביץ' שיצא על מנת להתכונן לעונה הבאה, נמצא בימים אלה במיאמי על מנת לעבוד על בניית הסגל עם הבעלים ג'ף רוזן. עד כה צורפו לקבוצה הגארד היהודי-אמריקאי ג'ון דיברלותימאו והפורוורד עוז בלייזר שהגיע מבני הרצליה. חנן קולמן וצ'וברביץ' ממשיכים במועדון, כשגם רנה רוז'ו מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך הירוקים עדיין לא הודיעו האם ימשיך בקבוצה או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully