וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר כבירי: "הייתה פגישה מצוינת, נמתין לאישור הרשמי"

הבעלים המיועד של הפועל תל אביב אופטימי לאחר סיום הוועדה להעברת זכויות, שדחתה את מתן ההחלטה למועד מאוחר יותר. מגעים עם הבלם הרומני לוקין, החלוץ עומרי שקל חתם לחמש שנים

אתר רשמי

הפועל תל אביב ממתינה לאישור הרשמי לפתיחת העידן החדש שלה, כאשר הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל סיימה לדון בנושא העברת זכויות הניהול בהפועל תל אביב לידי אמיר כבירי ותמסור את החלטתה הסופית בהמשך הערב או מחר.

הבוס החדש של האדומים הגיע לדיון עם היו"ר בארי בן זאב, המנכ"ל ניר ענבר ועו"ד עמית פינס המייצג את המועדון. לאחר הדיון אמר כבירי: "הייתה פגישה מצוינת, עשינו היכרות והצגנו את כל מה שדרשה הוועדה המכובדת ונמתין לאישור הרשמי. אנחנו סומכים על שיקול הדעת של הוועדה".

מההתאחדות נמסר: "הוועדה להעברת זכויות דנה הערב בנושא הפועל תל אביב ודחתה את מתן ההחלטה למועד מאוחר יותר, לאחר שתעיין בכל ההבהרות, ההסברים והחומר הרלוונטי שהוגש לה היום על ידי הפועל תל אביב".

אמיר כבירי בעלים הפועל תל אביב. יותם רונן
סומך על הוועדה. אמיר כבירי/יותם רונן

עומרי שקל חתם היום (ראשון) לחמש שנים בהפועל תל אביב. הקשר ההתקפי שכבש בעונה שעברה 10 שערים במדי הפועל ראשון לציון בליגה הלאומית, אמר לאתר הרשמי: "כבוד להצטרף למועדון כמו הפועל תל אביב וכיף לראות מה שקורה פה וסביב הקבוצה. אין לי ספק שתהיה קבוצה מגובשת מאוד של שחקנים שנלחמים על הדקות שלהם עם תחרות בריאה. אני מחכה בהתרגשות לאימון הפתיחה".

שקל בן ה-22 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שיחק שנתיים בהפועל הרצליה ובקיץ שעבר הצטרף להפועל ראשון לציון. הוא השחקן ה-11 שחותם בהפועל תל אביב בקיץ האחרון אחרי אריאל הרוש, שמואל שיימן, אדי גוטליב, דויד קלמן, איסו לינגאנה, עומרי אלטמן, מיחאי פינטילי, קלאודיו בומבה, איאד אבו עביד וגיא גומברג. בנוסף, האדומים צירפו בימים האחרונים שני שחקני נוער: רוי רונן ורז יצחק.

הצוות המקצועי של הפועל תל אביב ממשיך לחפש בלם זר נוסף, כשנראה שדויד קלמן ההונגרי יושאל לקבוצה אחרת. על פי דיווח ברומניה, מי שעשוי לתפוס את העמדה הזו הוא סרג'ן לוקין מסטיאווה בוקרשט. הבלם בן ה-29 שיחק בעבר גם בפולי טימישוארה, דינמו בוקרשט ובוטב פלובדיב, וצבר 10 הופעות בנבחרת רומניה.

לוקין שהוזכר לאחרונה גם כמועמד לבית"ר ירושלים, שותף בתשעה משחקי ליגה בלבד העונה והוא לא נמצא בתכניות המקצועיות של סטיאווה בוקרשט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עומרי שקל, הפועל תל אביב. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
עוד רכש אדום. שקל/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully