וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל ישראלי, בלוג יומי, 28.6: טל בן חיים ממשיך במכבי תל אביב

החלוץ חתם לארבע שנים נוספות בשורות האלופה. שלומי דורה עוזב את הפועל עכו, בית"ר מודאגת מהכושר הגופני הלקוי, גליינור פלט עשוי להצטרף להפועל באר שבע בפולין, יובל שבתאי מועמד לחזור לעכו

20:00: קובי דג'אני חתם לשנתיים במ.ס אשדוד

קשר הפועל חיפה בעונה החולפת חזר לקדנציה שנייה בקבוצה מהדרום. ערן לוי מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך לא בטוח שקבוצתו תוכל לעמוד בשכרו והוא בודק אופציות נוספות (יניב טוכמן).

17:30: משחקי ההכנה של מכבי תל אביב ובאר שבע בספורט1 וספורט2

מכבי תל אביב יצאה היום למחנה האימונים באוסטריה, שם תקיים שלושה משחקי הכנה שישודרו ישירות בספורט1 ו-HD. המשחק הראשון יהיה ביום שלישי הקרוב נגד ווז'דובאץ בלגרד (18:55), לאחר מכן ישחקו הצהובים נגד דיוסגיורי ההולנגרית ביום שישי (18:55) ובשלישי הבא יפגשו את אנז'י מחצ'קלה הרוסית (17:55). משחקיה של הפועל באר שבע במחנה האימונים בפולין נגד גורניק לצ'נה (שבת, 17:55) וקורונה קיילצה (שלישי הבא, 18:55) יועברו בשידור ישיר בספורט2.

16:55: אמיר כבירי עדיין לא הבעלים של הפועל תל אביב

הפועל תל אביב ממתינה לאישור הרשמי לפתיחת העידן החדש שלה, כאשר הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל סיימה לדון בנושא העברת זכויות הניהול בהפועל תל אביב לידי אמיר כבירי ותמסור את החלטתה הסופית בהמשך הערב או מחר. (עמית גולדשטיין)

16:10: מכבי פתח תקוה במגעים עם חלוץ נבחרת ליטא

אחרי שהחתימה את הבלם הצרפתי קסאבייה תומא, במועדון ינחיתו את חלוץ אולבורג, לוקאס ספלביס, להתרשמות. מונונגה מעוניין לקבל שחרור, אך יגיע לאימונים בטרם תתקבל החלטה בעניינו (איציק יצחקי).

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

15:30: טל בן חיים האריך את חוזהו במכבי תל אביב

החלוץ בן ה-25 זכה להעלאה בשכרו, ירוויח 450 אלף דולר נטו ויישאר במדים הצהובים עד קיץ 2019. בן חיים אמר: "מרגיש זכות להשתייך למועדון מכבי תל אביב. שמח לשים סוף לשמועות" (יניב טוכמן).

13:45: יובל שבתאי מועמד לחזור להפועל עכו

יובל שבתאי, שסיים את חוזהו בהפועל חיפה, עשוי לחזור לשורות האקסית אחרי שנתיים. עכו כבר גיששה אצל נציגיו של הקשר, אחרי שקיבלו מסרים לפיהם הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה מהכרמל לעונה הבאה. במקביל, יואב כץ ינסה לקבל את החתמתם של חנן ממן, פיראס מוגרבי ודיא סבע עוד השבוע (שלמה וייס)

12:49: סרג'ן לוקין מועמד להפועל תל אביב

ברומניה מדווחים כי הבלם סרג'ן לוקין לא נמצא בתוכניות של אלופת רומניה ועשוי להצטרף לאדומים. לוקין, שהוזכר לאחרונה גם כמועמד לבית"ר ירושלים, שותף בתשעה משחקי ליגה בלבד העונה. במקביל, עומרי שקל חתם לחמש עונות (עמית גולדשטיין)

11:05: בית"ר ירושלים מודאגת מהכושר הגופני של השחקנים

בית"ר ירושלים תמריא לקזחסטן ביום שני לקראת המפגש עם אורדבאסי, ומודאגת מאוד מהכושר הגופני של השחקנים: "העובדות מאוד ברורות, הם עם סגל מלא ובמהלך ליגה פעילה, אי אפשר להתעלם מזה", אמרו במועדון. ניסו קפילוטו עשוי להיות השחקן האחרון שיירשם בסגל (אופיר סער)

10:55: שלומי דורה עוזב את הפועל עכו

אחרי הפיצוץ במשא ומתן, שלומי דורה, שהשאיר את הפועל עכו בליגת העל, עוזב את הקבוצה. המאמן פירסם הודעה בה נכתב: "לצערי התברר לי כי ההערכה כלפיי אינה הוגנת, ההצעה שקיבלתי לא מאפשרת לי להמשיך. אמשיך בראש מורם למשימה הבאה" (שלמה וייס)

08:55: גליינור פלט מתקרב להפועל באר שבע

הפועל באר שבע תמריא למחנה האימונים בפולין ומקווה כי האקס גליינור פלט יצטרף אליה ויגיע ישירות לשם. הוא פלט ישוחרר מזולטה וארחם הבלגית, הוא עשוי לחתום כבר השבוע בקבוצה. גורם בבאר שבע העריך: "נקווה שפלט יגיע מספר ימים לפני המשחק ויתרגל לשיטה של המאמן החדש" (איציק יצחקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully