וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אני שמח בריאל מדריד, מאוכזב מהשקרים אודותיי"

הכוכב הפורטוגלי שבר שתיקה מחופשתו במיאמי, והבהיר בראיון בפורטוגל: "מנסים ליצור מתיחות ביני לבין ריאל, אני שמח פה מאוד ורוצה לזכות כאן שוב בתארים"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
"ממוקד בעונה החדשה ובטוח שנצליח". רונאלדו/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו לא מאוכזב בריאל מדריד, אין מתיחות בינו לבין ראשי המועדון ואין סכסוך בינו לבין האוהדים. כך לפחות אמר כוכב הבלאנקוס ונבחרת פורטוגל לעיתון א-בולה הפורטוגלי, ממקום חופשתו במיאמי.

"אני מאוכזב מאוד מכמות החדשות השקריות שנכתבו עליי בתקופה האחרונה", אמר רונאלדו, ששבר, באופן חד פעמי ככל הנראה, את השתיקה שגזר על עצמו בחודשים האחרונים. "לא דיברתי עם התקשורת בתקופה האחרונה, אני מדבר עכשיו רק כדי לאשר שאלה ידיעות שקריות שמנסות ליצור מתיחות ביני לבין ריאל".

הפורטוגלי הזים את השמועות שהוא שוקל לעזוב את מדריד: "אני שמח מאוד במועדון הגדול בעולם, ממוקד בעונה החדשה ובטוח שנצליח. אני חוזר: אני במועדון הטוב בעולם, ואיתו אני רוצה לזכות שוב בתארים".

בשבוע שעבר פורסם כי רונאלדו מנהל מלחמת חורמה עם הנהלת ריאל מדריד, וכי הוא "זועם על ריאל" על רקע מספר פעולות ש"העליבו אותו ופגעו בכבודו", ובראשן מינויו של רפא בניטס במקומו של קרלו אנצ'לוטי. אתמול אמר ג'ון טושאק, מאמן הבלאנקוס לשעבר ובן ארצו של גארת' בייל, כי לקיצוני הוולשי יש עתיד בריאל, ושהוא יישאר שם יותר זמן מרונאלדו.

"תעזבו אותי בשקט, לא דיברתי עם אף אחד ולא ניהלתי שיחות רקע", הבהיר רונאלדו, "גם מערכת היחסים שלי עם האוהדים היא בסדר גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully