וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי סלח לנאנס ג'וניור: "כולנו עושים דברים שמתחרטים עליהם"

הממבה השחורה קיבל הודעת SMS מתנצלת מהפורוורד הטרי של הלייקרס, שכינה אותו בעבר "אנס": "כשחבר לקבוצה קורא לך 'מר בריאנט, אתה מבין שיש בעיה". על הפרישה: "אני לא בנג'מין באטן"

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: הכשרונות הגדולים של הדראפט

גם כשהוא לא משחק, קובי בריאנט מושך אש. הממבה השחורה שוב בכותרות בימים האחרונים בארצות הברית, הפעם בגלל בחירת הדראפט החדשה של הלייקרס, לארי נאנס ג'וניור. הפורוורד ממכללת ווימינג, שביקר ב-2012 את בריאנט וכינה אותו "אנס", התבקש על ידי מיץ' קופצ'אק להסיר את הציוץ המדובר ולשוחח ביחידות עם כוכב הלייקרס כדי ללבן עמו את העניינים.

אתמול (שבת) קובי התייחס לראשונה בפומבי לסוגיה, ואישר כי התפייס עם החבר החדש לקבוצה, שנלקח על ידי הלייקרס בבחירה ה-27 בסיבוב הראשון. "הוא רק ילד. האמת היא שהוא שלח לי SMS מאוד מצחיק. הסתכלתי על ההודעה ואמרתי לעצמי 'כשחבר לקבוצה כותב לך 'היי, מר בריאנט', אתה יודע שצריך לעשות משהו בנדון. ההודעה שלו הייתה מפתיעה, אבל גם נחמדה ומתנצלת לגבי מה שקרה. עניתי לו שכולם עושים דברים שהם מתחרטים עליהם מתישהו בחיים. כולנו היינו רוצים לקחת בחזרה כל מני דברים שאמרנו. כל הסיפור הזה מאחוריי. כתבתי לו 'ברוך הבא לקבוצה'. הוא ענה 'תודה, סיר".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
מחול, מחול, מחול. קובי/AP

בריאנט התייחס ליחסיו עם חבריו לקבוצה, וסיפר על התהליך שעבר לאורך השנים, כולל הדברים שלמד משאקיל אוניל, הוא ולא אחר. "היו לו כמה חוזקות. הוא ידע לחבק את החברים לקבוצה ולעזור להם להיות טובים יותר. הוא נתן להם תמיכה רגשית. אני, לעומתו, לא הייתי כל כך טוב בזה". קובי חשף כי בצעירותו כמעט גרם לאחד מחבריו לקבוצה לפרוץ בבכי. "הוא היה במצב רע, רע מאוד. אמרתי לו 'אחי, אולי אתה צריך לחשוב מחדש על הייעוד שלך בחיים. אולי זה לא זה. הייתי מאוד צעיר, בן 20 או משהו כזה. הוא לקח את זה קשה מאוד".

וכמובן, קובי התייחס לאפשרות שיפרוש בתום העונה הבאה, כפי שרמז לא אחת. "יכול להיות שאפרוש. אתה חייב לעשות את זה מתישהו. אני לא בנג'מין באטן".

לארי נאנס ג'וניור, מכללת וויומינג. AP
שומר על רשמיות. לארי נאנס ג'וניור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully