וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרד לאיטליה: סוכמה העברתו של קרלוס באקה מסביליה למילאן

חלוץ נבחרת קולומביה עובר לשורות הרוסונרי, שישלמו תמורת כרטיסו כ-30 מילין יורו. סוכנו של השחקן אישר: "קרלוס בחר מה טוב בשבילו". השחקן יטוס לאיטליה ויוצג אחרי שיעבור בדיקות רפואיות במועדון

קרלוס באקה שחקן סביליה. GettyImages
חיזוק משמעותי למילאן. באקה/GettyImages

אחרי שכשלה בהחתמתו של ג'קסון מרטינס, מילאן סיכמה הערב (שבת) עם עוד חלוץ של נבחרת קולומביה. סוכנו של קרלוס באקה אישר היום שהחלוץ סיכם את תנאיו בקבוצה האיטלקית שתשלם לסביליה קבוצתו כ-30 מיליון יורו עבור ההעברה.

"אני יכול לאשר שמילאן והשחקן הגיעו לסיכום", אמר סרג'יו בארילה והוסיף: "קרלוס בחר מה הכי טוב בשביל העתיד שלו והוא מאור שמח". על פי הסקיי האיטלקי, מילאן הגיעה לסיכום גם מול סביליה על פרטי ההעברה שתהפוך להיות רשמית בקרוב מאוד.

העסקה נסגרה אחרי פגישה בין אדריאנו גליאני סגן נשיא מילאן להנהלת סביליה. קולומביה הודחה כזכור מהקופה אמריקה אתמול אחרי הפסד בפנדלים לארגנטינה. באקה, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים של נבחרתו בשל השעייה, יטוס כעת למילאנו כדי לעבור בדיקות רפואיות במועדון. על פי הדיווחים באקה יחתום על חוזה לחמש עונות במסגרתו הוא ירוויח כ-2.5 מיליון יורו לעונה לא כולל בונוסים.

באקה נתן עונה מצוינת אשתקד במדי סביליה וכבש עבורה 20 שערי ליגה. החלוץ הקולומביאני גם הוליך את האנדלוסים לזכייה שנייה ברציפות בליגה האירופית כשכבש צמד במשחק הגמר של המפעל מול דנייפרו ב-27 במאי וחתם עונה נהדרת מבחינתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully