וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: קרבאליו ינחת מחר בישראל וייבחן באימוני הקבוצה

27.6.2015 / 21:32

הקשר הברזילאי יצטרף לאימוני תחילת העונה וינסה להרשים את הצוות המקצועי. בקבוצה יגישו הצעה רשמית לחסנוביץ' וינסו לצרף את סבע ונאסר. גם אם פאס לא יעבור לחיפה, בסכנין ינסו לשאול את כליבאת וחבשי

בני סכנין צפויה להגיש בימים הקרובים הצעה רשמית לאלדר חסנוביץ', הקשר הבוסני. בקבוצה רוצים את הקשר ששיחק בעונה החולפת בסגנית האלופה בבוסניה, ובימים הקרובים ינסו לקדם את העניין כאשר לקשר יש גם הצעות גם מסלובניה, יוון וקרואטיה.

במקביל, מרסלו קרבאליו ינחת מחר בישראל כדי להסתגל להפרש השעות ויתחיל להיבחן ביום בחמישי ביולי עם פתיחת האימונים של סכנין ואם ירשים יחתום בקבוצה. קרבאליו, שעל ההגעה שלו למבחנים פורסם לראשונה בוואלה ספורט, נחשב לקשר מבטיח אך בסכנין דרשו לראותו קודם כל כדי להתרשם ממנו ורק אם ישביע את רצונם של אנשי המועדון יצטרף לקבוצה.

אברהם פאס שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחזור לסכנין? אברהם פאס/אדריאן הרבשטיין

גם ספואן זועבי מהפועל ראשון לציון וחן ראובן מסקציה נס ציונה מליגה א' צפויים להגיע להתרשמות בתחילת האימונים. בנוסף, בסכנין יפנו לסיראז' נאסר כדי לעניין אותו באפשרות שיצטרף לקבוצה וכמו כן יחדשו את המו"מ עם דיא סבע בניסיון לצרף אותו לקבוצה. כמו כן בסכנין מחכים כמובן לדעת מה מכבי חיפה תחליט לגבי אברהם פאס, ואם זו תוותר על הבלם הספרדי הוא יחזור לשחק בסכנין. בכל מקרה בקבוצה יבקשו לשאול את עאיד חבשי ומוחמד כליבאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully