וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "הפערים עם עמאשה לא קטנים, אבל ניתן יהיה לגשר עליהם"

23.6.2015 / 9:08

גורם בקבוצה שידר אופטימיות אחרי הפגישה בין ההנהלה לחלוץ: "ויאם הבהיר שיש לו עוד כמה אופציות, מקווים שהוא יגיע". שני ברזילאים יגיעו למבחנים, שחקן כנף צ'יליאני מועמד

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
בסכנין מעוניינים בו מאוד. ויאם עמאשה/קובי אליהו

ויאם עמאשה נפגש עם ראשי בני סכנין, אך בין הצדדים עדיין קיימים פערים. החלוץ שסיים חוזה במכבי חיפה ישב עם ראשי המועדון שהבהירו לו שהם מעוניינים בו מאוד, ולמרות שכרגע אין הסכמות בנושא הכספי, גורם בסכנין אמר לוואלה ספורט: "יש פערים כספיים. הם לא קטנים, אבל הם לא ענקיים. אני מאמין שניתן יהיה לגשר עליהם. ויאם הבהיר שיש לו עוד כמה אופציות שהוא בוחן, אבל אנחנו מקווים שהוא בסופו של דבר יגיע אלינו".

בינתיים בסכנין נפגשו אתמול גם עם ראשי מכבי חיפה, אך גם פגישה זו לא הניבה תוצאות. בחיפה עדיין לא החליטו סופית לגבי אברהם פאס וכן לגבי השחקנים שרוני לוי ישחרר תמורתו אם יחליט שהוא מעוניין סופית בבלם. בסכנין דורשים את אעיד חבשי, מוחמד כליבאת ושחקן נוסף, כשהעדיפות העליונה היא לשחר הירש או דור חוגי, אך אם אלו לא יגיעו בסכנין רוצים אחד מהשלושה: עדי קוסטנטינוס, ערן ביטון או שון וייסמן.

בינתיים בקבוצה ממשיכים לבחון גם מועמדות של זרים ושני ברזילאים אמורים לנחות להתרשמות בשבועות הקרובים. הראשון הוא מרסלו קרבאליו, קשר-בלם בן 23 ששייך לקבוצת קשיאס מהליגה השלישית ושיחק לאחרונה כמושאל בקבוצת אופרריו. השני הוא ג'אורג'יניו, קשר בן 24 מקבוצת קפיביריאנו. גם שחקן הכנף הצ'יליאני חוסה לואיס מוניוס מועמד לסכנין. מוניוס בן ה-28 משחק במדי אוניברסידד קתוליקה וכבש העונה שישה שערי ליגה. בקיץ שעבר הוא הוזכר כמועמד לבית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully