וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייס חתם בהפועל חולון לשנתיים

הפורוורד, שחקנה של מכבי חיפה שהיה פצוע במרבית העונה שעברה, יהיה הרכש השני. חסין: "ההחתמה הזו מסמלת את הפרופיל של הקבוצה". נמשך המשא ומתן עם שלומי הרוש

בן רייס מכבי חיפה. קובי אליהו
החתמה משמעותית. בן רייס/קובי אליהו

הפועל חולון החתימה היום (שבת) את בן רייס על חוזה לשנתיים. למרות ששחקנה של מכבי חיפה עבר פציעה שהשביתה אותו למשך רוב שלבי העונה, בחולון מאמינים כי מדובר בשחקן שיוכל להוביל בשנה הבאה. רייס הוא הרכש השני של הקבוצה מתחילת הקיץ לאחר שאייל שולמן חתם במועדון לפני שבוע. המאמן אלעד חסין: "ההחתמה של בן, כמו זו של אייל שולמן, מסמלת את הפרופיל של הקבוצה שאנחנו שואפים לבנות כשאופי וחיבור למועדון הם אבני היסוד שלנו".

רייס (25, 1.95) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וכשסיים גיל נוער חתם על חוזה לארבע עונות בבני השרון. אחרי עונה אחת בה מיעט לשחק החל לקבל דקות משמעותיות בעונת 2009/10, ובעונה שלאחר מכן כבר רשם 6.6 נקודות ו-3.1 ריבאונדים בקבוצה ששאפה להגיע רחוק. דווקא אז, בתחילת עונת 2011/12, קרע רייס את הרצועה הצולבת ופספס את כל העונה. בעונת 2012/13 חזר לבני הרצליה והיה לשחקן הישראלי המוביל של הקבוצה עם 10 נקודות ו-3.8 ריבאונדים. ההצלחה הובילה את מכבי חיפה להחתים אותו ובעונת 2013/14 רשם 8.2 נקודות ו-2.9 ריבאונדים. חיפה החליטה לממש את האופציה על רייס בקיץ האחרון, אך במשחק ההכנה הראשון של העונה הוא את הרצועה בפעם השנייה וגמר את העונה.

בנוסף, הרכז הוותיק גוני יזרעאלי חתם הערב על חוזה חדש לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית. השחקן היה מבוקש במספר קבוצות, אבל הצהיר כי הוא מעוניים להמשיך במועדון. במקביל נמשך המשא ומתן עם סוכנו של קפטן הקבוצה, שלומי הרוש, בנוגע לחוזה חדש. להרוש הוגשה הצעה משופרת לחוזה תלת שנתי שעליה היה אמור להשיב עד ליום ראשון שעבר, אך הוא טרם עשה זאת. לדברי חולון, ביקש השחקן מסוכנו להגיש לקבוצה הצעה נגדית מצידו, אך הצעה כזו טרם התקבלה במועדון.

בחולון הודיעו עוד כי מכירת המנויים לעונה החדשה יצאה לדרך, כשבשלושת הימים הראשונים הבטיחו כבר קרוב לאלף מנויים את מקומם בהיכל טוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully