וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר ומרגוליס לא יצאו למחנה האימונים של מכבי תל אביב

27.6.2015 / 14:01

האלופה סיכמה עם השניים, המחזיקים בחוזה לעונה הבאה, כי הם יישארו בארץ ולא יצטרפו לנסיעה לאוסטריה. הפועל באר שבע תפנה לאיינבינדר? הבוקר החרים בן רייכרט את האימון, אופציית שלומי אזולאי חזרה להיות רלוונטית

קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים הראשונה של סלבישה יוקאנוביץ'

דן איינבינדר וגאל מרגוליס לא יצאו מחר עם מכבי תל אביב למחנה האימונים באוסטריה, על אף שלשניהם יש חוזה לעונה הבאה. השניים, שפתחו את האימונים עם האלופה, לא נמצאים בתוכניות של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן סלבישה יוקאנוביץ', והם צפויים לעזוב.

דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יחפש קבוצה חדשה. איינבינדר באימון, הבוקר/אתר רשמי, מכבי תל אביב

ממכבי תל אביב נמסר כי איינבינדר יזם שיחה עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף במטרה לברר את מעמדו, ובמהלכה סוכם כי הוא יוכל לחפש קבוצה חדשה. אם הקשר, שגדל בבית"ר ירושלים ועבר גם בעירוני קרית שמונה, אכן יעזוב, הוא צפוי לעשות זאת בעסקת מכירה, משום שזוהי שנתו האחרונה בחוזה. לאור שחרורו, ובשל העובדה שבהפועל באר שבע מחפשים קשר אחורי, האדומים עשויים לפנות אל השחקן. מרגוליס, מנגד, שהתעקש להישאר בקרית שלום מספר פעמים בעבר, עשוי לצאת להשאלה על מנת לצבור דקות, שנתיים לפני סוף חוזהו.

עוד בחלון ההעברות של החורף האחרון ניסה קרויף לכלול את השניים, כמו גם את ברק בדש, בעסקת גילי ורמוט. לאחר שהם סירבו, בן רייכרט נשלח בסופו של דבר למתחם חודורוב.

הבוקר החרים רייכרט את אימון הקבוצה, ובמסר שהעביר לסוכנו אבי נמני: כתב "הלכתי עם הלב, תבינו אותי". רייכרט מבקש לקבל שחרור, על אף שקרויף אמר השבוע כי הנושא תם מבחינתו. עורך הדין יוסי שפרלינג, שהודיע כי הוא מייצג את רייכרט, הבהיר כי הקשר הצעיר אינו מעוניין לשחק בצהוב. רייכרט עצמו הכחיש לאחר מכן כי שכר את שפרלינג.

בעקבות השחרור הצפוי של איינבינדר ורייכרט, מי שהגעתו למכבי תל אביב חזרה להיות על הפרק הוא שלומי אזולאי, קשר בית"ר ירושלים. קרויף מעוניין גם בחברו לבית"ר, אלי דסה. דור פרץ, שמאז עלייתו לבוגרים שיחק כבלם, עשוי לחזור לעמדתו המקורית כקשר אחורי.

עוד באותו נושא

בן רייכרט ניתק קשר עם מכבי תל אביב: "הלכתי עם הלב שלי"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, גאל מרגוליס. קובי אליהו
יסכים להיות מושאל? מרגוליס בעונה שעברה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully