וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: פרגוואי גברה על ברזיל בפנדלים ועלתה לחצי הגמר

בדיוק כמו לפני ארבע שנים, הגווארני הדיחו את הסלסאו בתום דו קרב מהנקודה הלבנה עם 3:4 אחרי 1:1 ב-90 דקות. רוביניו כבש לברזילאים (15), אבל דרליס גונסאלס השווה בפנדל (72) וגם הבקיע את הפנדל המכריע

עריכת וידאו: מרום שפיצר
שחקני נבחרת ברזיל. AP
עוד אכזבה. שחקני ברזיל/AP

אתמול בלילה, במשחק רבע הגמר השלישי של קופה אמריקה 2015, ארגנטינה וקרלוס טבס התגברו על טראומת הפנדלים שלהם מלפני ארבע שנים והעפילו לחצי הגמר. הלילה (בין שבת לראשון) לעומת זאת, השדים חזרו לרדוף את ברזיל. ב-2011, הסלסאו הודחו כבר ברבע הגמר בתום הפתעה גדולה מול פרגוואי ובדיוק אותו הדבר קרה להם הפעם, כאשר ה"גווארני" מנצחים 3:4 בפנדלים אחרי 1:1 בתום 90 דקות ועולים בפעם השנייה ברציפות אל חצי הגמר. חלום הזכייה השלישית של פרגוואי, הראשונה מאז 1979, נמשך. ברזיל לעומת זאת, מסיימת עוד טורניר גדול עם אכזבה עצומה ותצטרך לעשות הרבה חושבים לגבי היכולת שלה ולגבי העצבים, שהובילו לאובדן של ניימאר בין היתר.

את מקומו של ניימאר המושעה תפס בהרכב רוביניו ובדקה ה-15, בניגוד למהלך המשחק, הצליח הקשר הוותיק להשתחרר מהשמירה ולהעביר כדור לאליאס. משם זה הגיע לדני אלבס, ששלח למרכז ורוביניו הגיח מאחור ובקלות כבש את ה-0:1. אלא שמי שחשב שמאותו רגע הנבחרת של דונגה תשתחרר ותתחיל לשחק כמו שצריך, התבדה.

פרגוואי הבינה שלמרות הפיגור, היא לא נופלת מברזיל והחלה להשתלט על מרכז המגרש ולסכן בהתקפות חכמות את השער של ג'פרסון. שוער הסלסאו היה במיטבו ולאחר שרוקה סנטה קרוז פספס צ'אנס טוב, ג'פרסון הדף איכשהו נגיחה של פאולו דה סילבה מקרוב בדקה ה-62. בסופו של דבר, השוויון המוצדק הגיע בדקה ה-72, כאשר טיאגו סילבה נגע בכדור בידו ברחבה לאחר שקפץ לכדור גובה בצורה גרועה. דרליס גונסאלס לא התבלבל ועם כדור חד לפינה, קבע 1:1. עד לסיום, פרגוואי הייתה עדיפה אך לא הצליחה להכריע והמשחק הלך לפנדלים.

פנדלים: פרננדיניו לקח אחריות ראשון, ויז'אר הצליח רק לגעת והבעיטה החזקה הלכה פנימה, אולם אוסבלדו מרטינס השווה. אברטון ריביירו פספס את המסגרת בצורה איומה עם הבעיטה השנייה וקאסרס בעט למרכז וקבע 1:2 לפרגוואי. הבועט הבא, מירנדה, שלח מדויק לפינה ואחריו בובאדיז'ה שלח לחיבורים פנדל מושלם. דוגלאס קוסטה העיף את הבעיטה שלו לשמיים והבועט הרביעי של פרגוואי היה רוקה סנטה קרוז, שיכול היה להכריע, אבל גם הוא בעט הרבה מעל השער. קוטיניו השאיר את ברזיל בחיים והשווה ל-3:3. את האחריות על הפנדל החמישי והקובע לקח דרליס גונסאלס והאיש שכבש פנדל מדויק במהלך המשחק, שלח את ג'פרסון לפינה אחת, את הכדור לצד השני וקבע: פרגוואי שוב בחצי הגמר וברזיל הולכת הביתה!

שחקני נבחרת פרגוואי חוגגים. AP
עשו זאת שוב. פרגוואי חוגגת/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully