וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המספרת שהסתיימה בפציעה, לוקאס והנדרסון מסתלבטים על אוהדים

רפאל מרטינס מסארה ניסה לבצע מספרת, אך סיים בבית חולים, שני שחקני ליברפול התחפשו לעובדים בחנות המזכרות של המועדון ועבדו על אוהדים שנכנסו לקנות חולצות. הברזילאי אפילו הציע את שלו בחינם ולא הצליח. וגם: אנדראה פירלו מתארח במסיבת בריכה

21:51: אהבה בלבן - בסטיאן שווינשטייגר מתאמן עם אנה איבנוביץ' בווימבלדון

18:53: צ'יקו פלורס מתעד את הרגע החשוב בחייו

18:00: ניסיון המספרת שנגמר בפציעה קשה

תרגיל מספרת נחשב לאחד היפים בענף הכדורגל. מי מאיתנו לא ראה מספרת מרהיבה, של שחקן כזה או אחר, ונותר פעור פה? הבעיה במספרות היא שהן מעט מסוכנות. תשאלו את רפאל מרטינס מאאוסטה מהליגה השנייה בברזיל, שניסה לבצע מספרת במהלך משחק מול סארה ונפצע בצורה מאוד לא נעימה בידו. הוא פונה לבית חולים לאחר שנפצע. זהירות, הווידאו לא קל לצפייה.

13:00: מסיבת הבריכה הטובה בעולם

איך לוקחים מסיבת בריכה של שחקני נבחרת הולנד והופכים אותה למוצלחת עוד יותר? מצרפים אליה את אנדראה פירלו. סטפן דה פריי, דיילי בלינד ורובין ואן פרסי אולי כבר לא יזכו לשחק עם הגאון האיטלקי, אבל גם לשתות איתו בירה בקיץ זה הישג לא רע.

12:50: ג'ורדן הנדרסון ולוקאס לייבה מסתלבטים על אוהדים

ג'ורדן הנדרסון ולוקאס לייבה התחפשו לעובדים בחנות המזכרות של ליברפול ועבדו על אוהדים. שניהם עשו עבודה לא רעה וגם די נעלבו כשלא הצליחו למכור חולצות עם הכיתוב שלהם עליהן, הברזילאי אפילו הציע את שלו בחינם וזה לא עבד.

10:00: אגוארו מצייץ מ-11 מטר

ארגנטינה הצליחה לעלות לחצי גמר הקופה אמריקה גם בלי תרומה מסרחיו אגוארו, שפינה את מקומו לקרלוס טבס ואפשר לו לכבוש את הפנדל המכריע בדו קרב מול קולומביה. נראה, עם זאת, שחלוץ מנצ'סטר סיטי דווקא תרם לנבחרת כששלח מסרי תמיכה בטוויטר, אבל לא בדרך הרגילה - אלא מנקודת ה-11.

9:30: אולימפיאקוס מגשימה חלום

זו עונת ההשקה של התלבושות לעונה החדשה, וכל מועדון מנסה לחשוב על קמפיין יצירתי ככל האפשר. נראה שאלופת יוון אולימפיאקוס מובילה בתחרות הזאת, עם סרטון נהדר שכולל את הגשמת החלום האולטימטיבי: אוהד מהיציע הופך לשחקן בקבוצתו האהודה, ולובש, איך לא, את החולצה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully