וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גל מקל קרוב לסיכום לשלוש שנים בשורות הצהובים

26.6.2015 / 20:04

התקדמות משמעותית נרשמה בין הצדדים. "זה נראה רציני מתמיד", אמר גורם במועדון, אך רושלים לוחצת על הרכז: "הם אומרים לו להמתין ליורוליג". פישר שוחחר מקאזאן, מכבי תפתח במו"מ

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

גל מקל קרוב לסיכום לשלוש שנים במכבי תל אביב, כך נודע לוואלה ספורט. הצהובים הגבירו היום (שישי) את המאמצים לצירוף הרכז, וכעת דומה כאילו הפערים בין הצדדים הצטמצמו עד מאוד. "זה נראה רציני מתמיד", אמר הערב גורם במועדון. פריצת הדרך המשמעותית הושגה ביומיים האחרונים, זאת לאחר שמכבי ערכה עם השחקן מו"מ אינטנסיבי במהלכו הבהירה כי היא רואה בו שחקן מרכזי.

ההצעה שמקל אמור לקבל תעמוד על כ-700 אלף דולר לעונה למשך שלו שנים, והגעתו לא אמורה לבוא על חשבון יוגב אוחיון.

עם זאת, יש לציין כי לדברי גורמים במכבי, "בהפועל ירושלים מפעילים על מקל לחץ לסגור ואומרים לו להמתין לירוליג", כך שבמכבי סבורים כי "צריך להיזהר לצאת בהצהרות, אבל נראה שהוא בדרך". כאמור, מקל זוכה ללחץ מהאלופה הטריה, אך אם זו לא תשחק ביורוליג בעונה הבאה, הוא לא יגיע לבירה. אמש, אחרי שחגג את האליפות הראשונה בתולדותיו כבעלים של הפועל ירושלים, הצהיר אורי אלון כי היה רוצה לראות את מקל באדום: "אני רוצה את גל מקל, הוא יודע שאני רוצה אותו, ואני חושב שהבחירה הכי טובה שלו היום זה הפועל ירושלים".

יש לציין כי גם חלום ה-NBA של הרכז שייצא בקרוב לאימונים בארצות הברית עדיין קיים, והוא מחזיק בהצעות נוספות מאירופה.

מקל (27, 1.91 מ') גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ולאחר שנתיים במכללת וויצ'יטה סטייט חזר למועדון הצהוב ב-2008. הרכז מיעט לשחק, עזר להפועל גלבוע/גליל לזכות באליפות היסטורית, המשיך לבנטון טרוויזו, זכה באליפות נוספת עם מכבי חיפה ובעקבותיה הפך לישראלי השנה ב-NBA. אחרי עונת רוקי בדאלאס (2013/2014) שוחרר, חתם למספר ימים בניו אורלינס ושוב שוחרר. בפרבואר שעבר ניהל משא ומתן עם הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, לפני שהעדיף את ניז'ני נובגורוד, בשורותיה העמיד ממוצעים של 11.7 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים למשחק ביורוליג העונה.

דיאור פישר שוחרר היום (שישי) מקאזאן, ומכבי תל אביב עשויה לנצל את ההתפחות על מנת לפתוח איתו במשא ומתן רשמי. כידוע, הצהובים מעוניינים מאוד בסנטר ששיחק בשורותיהם בין 2008 ו-2010. בעשרה משחקי יורוליג העונה העמיד פישר ממוצעים טובים של 13.1 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-1.8 חסימות למשחק. זכור במיוחד המשחק בו קלע 25 נקודות על הראש של ריאל מדריד, כמו גם הדאבל דאבל של 23 נקודות ו-15 ריבאונדים מול ססארי. בפישר מעוניינת גם הפועל ירושלים.

במכבי תל אביב דנים בנושא עוזר המאמן בעונה הבאה.אחד מהשמות שעלו הוא דן שמיר, אבל כרגע קיימות מחלוקות בנוגע לכך בקרב ההנהלה. בישיבה שהתקיימה השבוע, הוחלט סופית להחזיר את איתי שגב מהפועל גליל/גלבוע.

ביום חמישי פרסמנו על האופטימיות של הצהובים בנוגע לגל מקל

גל מקל שחקן ניז'ני נובגורוד מול סטפון לאזמה שחקן אנדולו אפס. GettyImages
קרוב מתמיד ללבוש צהוב. גל מקל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully