וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: הבלם הצרפתי קסאבייה תומא על סף סיכום

26.6.2015 / 19:27

רכש לרן בן שמעון? שחקן ההגנה הצרפתי בן ה-29 (1.93 מ') צפוי להגיע אחרי שסיים את חוזהו בקבוצה היוונית לבדיאקוס, שהסתבכה בגלל צרות כלכליות. יהיה הזר הרביעי של המלאבסים

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
מצא זר רביעי? בן שמעון/יוסי ציפקיס

הבלם הצרפתי קסאבייה תומא על סף סיכום במכבי פתח תקוה. על המועמדות שלו לקבוצה של רן בן שמעון פורסם לראשונה בוואלה ספורט. תומא בן ה-29 מתנשא לגובה של 1.93 מטר והוא צפוי להגיע אחרי שסיים את חוזהו בקבוצה היוונית לבדיאקוס, שהסתבכה בגלל צרות כלכליות. הצרפתי רשם בעונה החולפת 29 הופעות ושלוש שערים במדי קבוצתו. ביוון מספרים שמדובר בכדורגלן קר רוח, חזק וקבוצתי, ובעיקר כמקצוען על המגרש ומחוצה לו.

תומא התחיל את הקריירה בגנגאן ובהמשך שיחק גם בטור מליגת המשנה בצרפת. משם עבר לאולימפיאקוס וולו היוונית ובשנים הבאות שיחק שתי קדנציות בלבדיאקוס ושנתיים נוספות בטור. בסך הכול הוא צבר 78 הופעות בליגה הראשונה ביוון ו-69 הופעות בליגה השנייה בצרפת.

הצרפתי שמיוצג על ידי עו"ד שחר גרינברג, יחזק את מרכז ההגנה של מכבי פתח תקוה, אותה עזבו לאחרונה איבן הרצג ודניאל דימוב. הוא יהיה הזר הרביעי של הקבוצה אחרי ג'ו מונונגה, מינדאוגאס פאנקה שהגיע מעירוני קרית שמונה ותומאש יירסאק שחתם לפני כמה שבועות. יחד עם זאת, ייתכן שיירסאק ישוחרר והמאמן רן בן שמעון יחפש שחקן זר אחר.

צפו בביצועיו של הבלם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully