וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ליגיונר: עידן ורד חתם לשנתיים בכוכב האדום בלגרד

הקשר שסיים את חוזהו במכבי חיפה ודחה הצעות מרומניה יהיה הישראלי הראשון בליגה הסרבית, לאחר שהתרשם מהקבוצה שסיימה את העונה במקום השני וחתם. ישחק במוק' הליגה האירופית

one

בוידאו: שערו האחרון של עידן ורד במכבי חיפה

עידן ורד חתם היום (שישי) לשנתיים בכוכב האדום בלגרד. זו תהיה התחנה האירופית הראשונה של הקשר הישראלי שסיים את חוזהו במכבי חיפה. ורד דחה לאחרונה הצעות מדינמו בוקרשט וטרגו מורש הרומניות, והמריא לבלגרד כדי להתרשם מהמועדון הסרבי. מיד לאחר שראה את המתקנים ונפגש עם אנשי הכוכב האדום, הוא חתם בקבוצה. הקשר יהיה הכדורגלן הישראלי הראשון בליגה הסרבית, לאחר שאברהם גרנט אימן לפני מספר שנים את פרטיזן בלגרד.

הסוכנת של ורד ויקי וקנין מסרה: "אני מאוד שמחה ומתרגשת בשביל עידן ורד, מאמינה בו מאוד ובטוחה שיצליח. מדובר במועדון פאר מבוקר מאוד ואני מקווה שהצעד הבא שלו לקבוצה גדולה באירופה יהיה מהיר".

הכוכב האדום סיימה את העונה החולפת במקום השני בסרביה והיא תשחק במוקדמות הליגה האירופית נגד קאיירט אלמטי הזקחית. מדובר באחד משני מועדוני הפאר הסרבים, כשלצדה היריבה השנואה פרטיזן. מלבד הזכייה המפורסמת בגביע אירופה לאלופות ב-1991, היא זכתה ב-26 אליפויות בגלגולים השונים של הליגה בה שיחקה, אבל בשנים האחרונות פרטיזן נטלה את ההגמוניה בליגה הסרבית בצורה כמעט בלעדית. מאז 2007 הכוכב האדום זכתה באליפות אחת בלבד ו-ורד ינסה לסייע לה לעשות זאת שוב.

את הקבוצה מאמן מיודראג בוז'וביץ' שעבד לפני כן בכמה קבוצות מרוסיה ומסרביה ו-ורד יפגוש לפחות שחקן אחד שהוא מכיר, סאבו פאביצ'ביץ' ששיחק בעבר במכבי והפועל תל אביב. גם החלוץ פטר אורלנדיץ', ששיחק חצי שנה בהפועל תל אביב, משחק בקבוצה. הקשר הישראלי יצטרך להיכנס לנעליים הגדולות של דרקו לאזוביץ' שעזב לגנואה האיטלקית. הוא יתחרה על מקום בהרכב על הברזילאי מאטוס, שאמור להגיע בשבוע הבא מקבוצת נובי פזאר.

ורד בן ה-26 החל את הקריירה בהכח עמידר רמת גן, וכשהיה בן 18 נרכש על ידי בית"ר ירושלים, שם עוד הספיק לשחק בקבוצת הנוער. אחרי שלוש עונות בקבוצה מהבירה, במהלכן הניף איתה את גביע המדינה, הוא נרכש על ידי מכבי חיפה תמורת כ-350 אלף יורו. חמש השנים שלו במדים הירוקים ידעו עליות ומורדות. הוא זכה עם חיפה באליפות וכבש שערים חשובים במפעלים האירופאים, אבל סבל מכמה פציעות והתקשה לבסס את מעמדו כשחקן הרכב קבוע לאורך זמן. בעונה החולפת שותף בעיקר כמחליף, אך כבש שישה שערים.

עידן ורד מוצג בכוכב האדום בלגרד. אתר רשמי
שיהיה במזל. עידן ורד/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully