וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל הנשים: יפן בחצי גמר, גם אנגליה בארבע הגדולות

היפניות ניצחו 0:1 את אוסטרליה המפתיעה משער של המחליפה מאנה איוובוצ'י, שלוש דקות לסיום. המארחת קנדה הודחה אחרי 2:1 לאנגליה, שהעפילה לראשונה בתולדותיה לחצי הגמר

ג'וסי בלאנגר נבחרת קנדה כדורגל נשים. Rich Lam, GettyImages
אכזבה. ג'וסי בלאנגר/GettyImages, Rich Lam

שלב רבע גמר מונדיאל הנשים מושלם הלילה (בין שבת לראשון). האלופה המכהנת יפן ניצחה 0:1 את אוסטרליה. המארחת קנדה נותרה בחוץ אחרי הפסד 2:1 לאנגליה.

seperator

יפן - אוסטרליה 0:1

אלופת העולם ממשיכה לא להבריק ובמקביל, להתקדם בטורניר והיא כבר בחצי הגמר, בפעם השנייה בתולדותיה. בדיוק כפי שעשו בכל ארבעת המשחקים הקודמים שלהן בטורניר, גם הפעם היפניות ניצחו בהפרש של שער אחד בלבד, כאשר הן משאירות את ה"מתילדאס" אומללות ביותר. אוסטרליה, שבשמינית הגמר הדהימה את ברזיל, ניסתה למצוא את הרשת, אך נתקלה בשוערת איומי קאיהורי. שלוש דקות לסיום, המחליפה מאנה איוובוצ'י הגיעה ראשונה לכדור שטייל ברחבה האוסטרלית ומשני מטרים לא התקשתה לבעוט פנימה את שער הניצחון המכריע.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקניות נבחרת יפן בכדורגל. Rich Lam, GettyImages
עוד צעד בדרך להגנה על התואר. היפניות חוגגות/GettyImages, Rich Lam

קנדה - אנגליה 2:1

האומה הקנדית כולה התייצבה מאחורי מארחת הטורניר, אך לצערה הרב, נבחרתה לא עשתה את העבודה ולא הצליחה לשחזר את הישג השיא שלה מ-2003. האנגליות פתחו חזק מאוד וכבשו שני שערים תוך שלוש דקות. ג'ודי טיילור כבשה ראשונה בדקה ה-11, לוסי ברונז השלימה 0:2 אחרי שלוש דקות אחרי בישול של פארה וויליאמס, וגם השער המצמק של כריסטין סינקלייר בדקה ה-42 לא הספיק לקנדיות. אנגליה מבטיחה העפלה ראשונה בהיסטוריה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully