וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל הנשים: גרמניה וארצות הברית ייפגשו בחצי הגמר

המדורגת 1 בעולם התקשתה מאוד וחזרה מפיגור, אבל גברה על צרפת 4:5 בדו קרב פנדלים אחרי 1:1 בתום 120 דקות. האמריקאיות עשו את שלהן וניצחו 0:1 את סין בדרך למפגש גדול בחצי הגמר

הופ סולו שוערת נבחרת ארצות הברית עם קרלי לויד. Jana Chytilova/Freestyle Photo, GettyImages
קרלי לויד והופ סולו חוגגות/GettyImages, Jana Chytilova/Freestyle Photo

חצי הגמר הראשון של מונדיאל הנשים הנערך בקנדה נקבע הלילה (בין שישי לשבת), כאשר גרמניה גברה על צרפת 4:5 בתום דו קרב פנדלים אחרי 1:1 ב-120 דקות ואילו ארצות הברית הכניעה את סין עם 0:1.

seperator

גרמניה - צרפת 1:1 (4:5 לגרמניה בפנדלים)

מסתבר שהאופי הגרמני החזק עובר מהגברים לנשים. הגרמניות, המדורגות 1 בדירוג פיפ"א וחולמות להשלים דאבל אחרי שהמאנשאפט זכו לפני שנה במונדיאל הגברים, ניצלו בקושי רב מהדחה והצליחו לעבור שלב בסופו של דבר לאחר שהשוערת נאדין אנגרר הדפה את הבעיטה העשירית והאחרונה בדו קרב, מרגלי קלייר לבוגז. גרמניה, אלופת העולם ב-2003 וב-2007, נקלעה לפיגור משער נאה של לוסיה נסיב בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-64, אבל שש דקות לסיום, מלכת השערים של הטורניר, סליה שאשיץ', כבשה את שערה השישי במונדיאל הזה, עם פנדל מדויק אחרי נגיעת יד ברחבה של אמדין הנרי. בהארכה לא נרשמה הכרעה ובפנדלים, הגרמניות היו מושלמות והצרפתיות נותרו בוכיות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקניות נבחרת גרמניה חוגגות. Minas Panagiotakis, GettyImages
איזו דרמה. שחקניות גרמניה חוגגות/GettyImages, Minas Panagiotakis

ארצות הברית - סין 0:1

מהרגע הראשון ועד האחרון של המשחק, האמריקאיות היו בשליטה מלאה, זאת למרות שנאלצו להסתדר ללא שתי הקשריות המוצהבות מייגן ראפינו ולורן הולידיי. אלא שכמו במשחקים הקודמים של הטורניר, את הרשת, הנבחרת של ג'יל אליס מאוד התקשתה להזיז. אחרי מחצית ראשונה מתסכלת מאוד, הסכר נפרץ בדקה ה-51, כאשר ג'ולי ג'ונסטון הרימה כדור וקארלי לויד הכניסה את הראש מצוין. בדקה ה-73, אלי קרייגר שלחה פצצה לעמוד ולקראת הסיום הסיניות לחצו מעט, אבל הניצחון נשאר אצל ארצות הברית, שתנסה להעפיל לגמר בפעם השנייה ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully