וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיינץ רוצה לזרוק את חרה, שהכניס בעבר גם אצבע לישבן של היגואין

בעקבות הפרשה עם אדינסון קבאני, הקבוצה מהבונדסליגה מנסה להיפרד מבלם נבחרת צ'ילה: "עוד יותר מהמעשה, שונאים תיאטרליות". צפו במקרה עם חלוץ נבחרת ארגנטינה

גונסאלו חרה שחקן נבחרת צ'ילה מתעמת עם אדינסון קבאני שחקן נבחרת אורוגוואי. טוויטר, צילום מסך
יעלה לו ביוקר. חרה עם קבאני/צילום מסך, טוויטר

פרשת גונסאלו חרה - אדינסון קבאני מסרבת להסתיים. למי ששכח או פספס, במהלך רבע גמר הקופה אמריקה בלילה שבין רביעי לחמישי, במשחק בו המארחת צ'ילה ניצחה לבסוף את האלופה היוצאת אורוגוואי 0:1, סחט חרה צהוב שני מפוקפק מאוד מחלוץ הסלסטה.

חרה נצמד לקבאני ולפתע, שלח אצבע לכיוון ישבנו של שחקנה של פריס סן ז'רמן. קבאני הגיב עם ליטוף קל לפניו של הבלם, שצנח אל הדשא בתיאטרליות וגרם לשופט הברזילאי של המשחק לקנות את ההצגה ולשלוף לקבאני צהוב שני, כל זאת כאשר המשחק עדיין היה במצב של תיקו 0:0.

כעת, חרה עלול למצוא את עצמו מורחק משני המשחקים שנותרו בקופה אמריקה בשל הפעולות שלו, זאת על פי הדיווחים בדרום אמריקה. גרוע מכך, מיינץ הגרמנית, במדיה שיחק הצ'ילאני בעונה האחרונה, רוצה לזרוק אותו: "הוא יודע שאם תגיע הצעה עליו, הוא יכול לעזוב", אמר המנהל המקצועי של מיינץ, כריסטיאן היידל, "לא נסבול התנהגות כזו. עוד יותר מהמעשה שלו עצמו, אנחנו לא מקבלים את מה שאירע לאחר מכן. זה מרתיח אותי. אני שונא תיאטרליות יותר מכל דבר אחר".

אגב, מיד לאחר המקרה עם קבאני, נזכרו בתקרית בה חרה שלח את ידו לעבר מבושיו של שחקן אורוגוואי אחר, לואיס סוארס, במשחק בין הנבחרות. אלא שמסתבר שהייתה לו תקרית עוד יותר קרובה לזו עם קבאני, כאשר במשחק נגד נבחרת ארגנטינה, חרה ניסה לדחוף אצבע לישבנו של גונסאלו היגואין, שהדף אותו עם דחיפה. אז, חרה דווקא לא צנח אל כר הדשא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully