וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוצה את הכביש: פטר צ'ך יעבור היום בדיקות רפואיות בארסנל

שוער נבחרת צ'כיה בן ה-33, ששיחק ב-11 השנים האחרונות בצ'לסי, סיכם את תנאיו מול התותחנים, כאשר גם שני המועדונים הלונדונים הגיעו להסכמה לגבי סכום המכירה

פטר צ'ך שוער נבחרת צ'כיה. רויטרס
אתגר חדש. צ'ך/רויטרס

שוערה הצ'כי של צ'לסי ב-11 השנים האחרונות, פטר צ'ך, יעבור היום (שישי) בדיקות רפואיות בארסנל ויצטרף ליריבה העירונית של אלופת אנגליה. השוער בן ה-33 ישלים את מעברו לאחר ששני המועדונים סיכמו ביניהם את גובה הסכום אותו התותחנים ישלמו ואילו צ'ך עצמו הגיע להסכמה לגבי שכרו מול ארסנל.

צ'ך נחת בסטמפורד ברידג' ב-2004 בתור שוער צעיר שהגיע מראן הצרפתית. הוא הפך כבר בעונת הבכורה שלו בפרמיירליג לשוער הראשון של המועדון ובסך הכול, רשם עם צ'לסי 485 הופעות בכל המסגרות וביניהן, 332 הופעות פרמיירליג.

העונה, לאחר שצ'לסי החליטה להחזיר למועדון את השוער הבלגי טיבו קורטואה, שהיה מושאל בשנים האחרונות לאתלטיקו מדריד, צ'ך ירד לספסל לאחר עשור בין הקורות. בסך הכול, הוא שותף ב-2014/15 ב-15 משחקים בלבד, מתוכם שישה משחקי ליגה. לצ'ך יש גם 114 הופעות במדי נבחרת צ'כיה.

עם צ'לסי, צ'ך זכה בארבע אליפויות, כולל בעונה החולפת. הוא הניף ארבע פעמים את הגביע האנגלי, שלוש פעמים את גביע הליגה ופעם אחת זכה בליגת האלופות ובליגה האירופית. הוא הוכתר כשוער השנה בפרמיירליג בשלושה מקרים בעבר. כעת, צ'ך ייאבק על מקומו בארסנל מול שני השוערים הבכירים של הקבוצה, דויד אוספינה הקולומביאני ו-וויצ'ך שצ'סני הפולני.

  • עוד באותו נושא:
  • פטר צ'ך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully