וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל פרנקל במכתב ליורוליג: "ראוי לצרף את אלופת ישראל למפעל"

יו"ר המנהלת פנה לג'ורדי ברתומאו: "ישראל היא המדינה היחידה מבין חברות היורוליג בה האלופה לא משחקת בהכרח במפעל". פרנקל מסר ברכות לאנשי הפועל ירושלים ואנשי הפועל אילת

יוסי ציפקיס

יושב ראש מנהלת הליגה, שמואל פרנקל, בירך את אנשי הפועל ירושלים על הזכייה באליפות הראשונה בתולדות המועדון. פרנקל גם העביר מכתב למזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו ובו ביקש מהקטאלני לצרף את האלופה הטרייה אל המפעל בעונה הבאה.

פרנקל מסר לאנשי ירושלים כי הוא "מברך את הפועל ירושלים, אורי אלון, אייל חומסקי, גיא הראל, ראש הער ניר ברקת, המאמנים, הצוות הניהולי והמקצועי וכמובן השחקנים והאוהדים על זכייתם באליפות המדינה לעונת 14/15, אליפות היסטורית שלא תישכח הרבה שנים.

הארנה החדשה העלתה את הפועל ירושלים לרמה הגבוהה ביותר. מעל לרבבת אוהדים ירושלמים מילאו את האולם במשחק האליפות, נתנו לקבוצה אנרגיות מדהימות והפכו את משחק האליפות לחוויה ענקית. קבוצה עם בסיס אוהדים כה גדול, מתקן מדהים וניהול מקצועני ברמה הגבוהה ביותר ראויה למקום ביורוליג אנו בטוחים כי תביא כבוד לישראל ולירושלים גם במפעל האירופי הבכיר ביותר.

אני מבקש לברך את הפועל אילת, את דורון הרציקוביץ', מוטי אמסלם וראש העיר מאיר יצחק הלוי על הישגים נפלאים בעונה הזאת ובשלוש השנים האחרונות. העשייה של דורון למען העיר אילת ולמען הספורט היא מבורכת ואני מקווה להמשיך לעבוד איתו יחד בשנים הבאות ומאחל לו ולקבוצה עוד הישגים רבים".

לברתומאו כתב פרנקל: "אנו שמחים לבשר כי הפועל ירושלים זכתה באליפות. ישראל היא המדינה היחידה מבין חברות היורוליג בה האלופה לא משחקת בהכרח במפעל. כדורסל הוא אחד הענפים המובילים בישראל ויש לו אוהדים רבים. הכדורסל הישראלי הוא חבר נאמן של היורוליג בעשור האחרון ואנחנו חושבים שיהיה ראוי לצרף את אלופת ישראל למפעל, לצד מכבי תל אביב".

דני פרנקו, הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
בדרך ליורוליג? פרנקו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully