וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל ישראלי, בלוג יומי, 26.6: עוד שחקן צעיר עבר ממכבי להפועל תל אביב

רז יצחק, שגדל אצל האדומים, חזר למועדון. עידן ורד עשוי לשוב לישראל אחרי שלא הצליח לסגור ברומניה, אך בינתיים נבחן בכוכב האדום. קמבון ביקש לדחות את תשובתו לבית"ר ירושלים, בוקרה ימריא עם הפועל באר שבע למחנה האימונים

13:10: קרית שמונה חוזרת לאופציית דניאל בורחל

בחודש שעבר, בורחל כבר סיכם את תנאיו בקרית שמונה אולם התמהמה עם החתימה והקבוצה ירדה מהאפשרות להביאו. כעת, איזי שרצקי החליט לחזור לאופציה הזו, אולם בהפועל עכו צפויים להערים קשיים וטוענים שמימשו את האופציה על השחקן. עכו רוצה תשלום או שחקנים עבור בורחל. בנוסף, דידייה קוגבנייה מבית"ר תל אביב רמלה הוצע לסגנית האלופה (שלמה וייס)

11:55: בני סכנין מתלבטת

בסכנין יצטרכו להכריע בימים הקרובים האם ברצונם להחתים את הקשר הבוסני אלדר חסנוביץ', שזוכה להתעניינות ממספר קבוצות אחרות באירופה. בסכנין עדיין לא בטוחים כמה תקציב ירצו להשקיע בחסנוביץ'. בינתיים, פיראס מוגרבי מתרחק מהמועדון וצפוי להתחיל במשא ומתן מול הפועל חיפה (שלמה וייס)

11:27: אורי פסו חתם לשלוש עונות בהפועל פתח תקוה

הפועל פתח תקוה החתימה את אורי פסו לשלוש עונות. הבלם, שנפגש עם המנכ"ל יורם עינב וסגר עמו את כל הפרטים, ישמש בעונה הבאה כקפטן הקבוצה בליגה הלאומית. "מיד כשהבנו שאנחנו מתחילים בהכנות לעונה ידענו שהשחקן הראשון שנחתים הוא אורי פסו", אמר עינב לאחר ההחתמה (יניב טוכמן)

11:00: אקסברד בקרית שמונה

החלוץ עידו אקסברד, ששיחק בעונה החולפת באחי נצרת מהליגה הלאומית והגיעה עמה עד לחצי גמר הגביע, עובר לליגת העל וחתם לעונה אחת במדי סגנית האלופה עירוני קרית שמונה. זו קבוצתו השישית בכדורגל הישראלי.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

10:43: עוד שחקן צעיר חתם בהפועל תל אביב

הפועל תל אביב הודיעה כי רז יצחק בן ה-17, שגדל במועדון, חזר אליו וחתם לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. יצחק שיחק בשלוש השנים האחרונות במחלקת הנוער של מכבי תל אביב והוא מצטרף לרוי רונן, שעשה אתמול דרך דומה.

10:30: עידן ורד בהתרשמות אצל הכוכב האדום בלגרד

עוד לפני שיחליט אם בכלל לחזור לישראל ובאיזו קבוצה לשחק, יצא עידן ורד להתרשמות אצל הכוכב האדום בלגרד. יחד עם זאת, לא בטוח שלקבוצה הסרבית יש את היכולת הכלכלית להחתים אותו.

09:50: בית"ר ירושלים תקועה

שישה ימים בלבד למשחק הבכורה של בית"ר ירושלים באירופה, הקבוצה מהבירה מתקשה לצרף שחקני רכש. המשא ומתן עם חנן ממן תקוע, ובקבוצה ממתינים גם לתשובתו של הבלם הצרפתי סדריק קמבון (אופיר סער)

09:30: בוקרה ימריא למחנה האימונים של הפועל באר שבע

הקשר היהודי-צרפתי אילן בוקרה, שנבחן בהפועל באר שבע, ממשיך להרשים באימונים. בוקרה ימריא עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין, כמו גם בן תורג'מן. היחיד שלא ימריא עם הקבוצה הואהחלוץ יוסף אבו לאבן, שככל הנראה יושאל שוב (איציק יצחקי)

09:00: עידן ורד עשוי לבצע פניית פרסה

עידן ורד, ששהה ברומניה במטרה לחתום באחת הקבוצות בליגה הבכירה שם, חזר לישראל אחרי שלא הצליח להשיג חוזה. ורד מחזיק בהצעה מבית"ר ירושלים, אך לא מן הנמנע שבסופו של דבר יישאר במכבי חיפה. בינתיים הוא יצא להתרשמות בכוכב האדום בלגרד, אך לא בטוח שהקבוצה הסרבית יכולה לעמוד בעלויות שלו (איציק יצחקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully