וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.6: ווסטהאם רכשה את פאייה ב-10.7 מיליון ליש"ט

קנייה משמעותית של הפטישים, הקשר הצרפתי שהגיע ממארסיי חתם לחמש שנים. שאלקה השאילה למאיורקה את ולנרויטר, הייטינחה חזר לאייאקס, סמפדוריה השאירה את ויויאנו ודה סילבסטרי

העברות

* העברה משמעותית בקו צרפת-אנגליה. ווסטהאם הודיעה על רכישתו של דימיטרי פאייה ממארסיי. הפטישים שילמו על הצרפתי סכום שמוערך ב-10.7 מיליון ליש"ט והקשר ההתקפי חתם לחמש שנים.

* פיינורד רכשה מוויטסה ארנהם את הקשר המצוין מרקו ויינוביץ'. ההולנדי בן ה-25 חתם לארבע שנים בקבוצה מרוטרדם, שתהיה הרביעית שלו בקריירה אחרי אלקמאר, הראקלס וכאמור ויטסה.

* הקשר-חלוץ אנתוני מרסיאל, שהיה על הכוונת של לא מעט קבוצות מליגות בכירות באירופה, חתם על חוזה חדש במונאקו, עד קיץ 2019.

* הופנהיים השאילה ל-FVS פרנקפורט את החלוץ הדרום קוריאני, איניאוק פארק. הוא יחזור להופנהיים בסוף העונה הקרובה.

* ורדר ברמן מכרה לראפיד וינה את ריצ'רד סטרבינגר (22). השוער האוסטרי עלה לראפיד חצי מיליון יורו והוא חוזר למולדתו אחרי ששיחק בגרמניה מגיל 15.

* פולהאם השלימה את קנייתו של הקשר טום קיירני מבלקבורן. סכום ההעברה על האנגלי בן ה-24 לא פורסם, אבל בממלכה מעריכים אותו בכ-3.5 מיליון ליש"ט.

* שאלקה השאילה למאיורקה את טימון ולנרויטר. השוער בן ה-19 כבר עמד בשער של הרויאל בלוז 8 פעמים בליגה וגם בשני משחקי ליגת האלופות נגד ריאל מדריד.

* ססאר ארסו, בלמה של בית"ר ירושלים בעונה שעברה, חתם בא.א.ק אתונה היוונית.

* עוד אקס ליגת העל, אפולה אדל, חזר לסיבוב שני אחרי שחתם בצ'נאיאן. הקמרוני-צרפתי-ארמני שיחק כמה חודשים בהפועל תל אביב בעונה החולפת.

* ג'וני הייטינחה הוותיק חזר לאייאקס וחתם לעונה אחת. ההולנדי בן ה-31 שיחק בעונה החולפת בהרטה ברלין.

* קון החתימה את הקשר ההתקפי מייקל אנקולולו (22). הוא הגיע אליה בהעברה חופשית מקלרמון מליגת המשנה בצרפת. אנקולולו נבחן בשורות אסטון וילה בינואר האחרון, אבל לא הוחתם.

* פ.ס.וו איינדהובן החליטה לממש את אופציית הרכישה שהייתה לה על הבלם ניקולא איזימה-מיראן. היא שילמה למונאקו 2.4 מיליון יורו והצרפתי בן ה-23 הפך לשחקן שלה.

* הקשר ההולנדי נייג'ל דה יונג חתם על חוזה חדש במילאן ויישאר במדי הרוסונרי עד 2018.

* אטאלנטה שילמה לססואולו 3.5 מיליון יורו וקבילה בתמורה את הקשר הסלובני המבטיח, יסמין קורטיץ'. הוא חתם לארבע שנים בקבוצה מברגאמו.

* אדריאן, קשרה הברזילאי של פלמנגו, הושאל לעונה לנאנט הצרפתית. הקשר בן ה-20 הושאל בעונה החולפת ללידס מליגת המשנה באנגליה.

* לורנצו דה סילבסטרי נרכש מפיורנטינה על ידי סמפדוריה. הבלם, שהושאל לקבוצה מגנואה בעונה שעברה, עבר רשמית לבעלותה. גם השוער אמיליאנו ויויאנו נשאר בסמפדוריה אחרי שסוכמה השאלתו לעונה נוספת מפאלרמו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שמועות

* תכנית ב' של ריאל מדריד למקרה שעסקת דויד דה חאה לא תצא לפועל בסופו של דבר? שוער באייר לברקוזן ברנד לנו, שמחזיק בסעיף שחרור נוח יחסית של 18 מיליון יורו.

* סוכנו של חלוץ בנפיקה ניקולאס גאיטאן אישר כי מנצ'סטר יונייטד תחל בקרוב בשיחות כדי להחתימו. "יש התחלה של משא ומתן, אבל אנחנו מחכים לתשובה מסגן נשיא בנפיקה", אמר.

* עוד דיווח מכיוונה של מנצ'סטר יונייטד, הפעם מ'דיילי מירור': קשר סאות'המפטון מורגן שניידרלין מתקרב לחתימה בשורות השדים האדומים, שצפויים להקדים את ארסנל וטוטנהאם ולהחתימו תמורת 24 מיליון ליש"ט.

* 'סאן': מנצ'סטר סיטי מובילה על ברצלונה במירוץ להחתמתו של פול פוגבה.

* 'דיילי מירור': ליברפול העבירה לאסטון וילה הצעה משופרת בסך 25 מיליון ליש"ט עבור כריסטיאן בנטקה.

* עוד ידיעה מ'דיילי מירור': ארסנל תגיש ליובנטוס הצעה בסך 21.3 מיליון ליש"ט עבור ארתורו וידאל.

שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
ריאל דורשת סכום מטורף. ראמוס/רויטרס

* 'אס': ריאל מדריד ממשיכה המגעים להחתמת ניקולאס אוטמנדי מולנסיה. במקביל, היא מנסה להנפיק אזרחות אירופית לדנילו או קאיסימירו.

* 'אס': למרות הניסיונות להשכין שלום עם סרחיו ראמוס, ריאל מדריד מוכנה לשמוע על הצעות. הסכום ההתחלתי אותו דורשים הבלאנקוס עבור הבלם הוותיק הוא לא פחות מ-90 מיליון יורו. ההצעה הראשונה של מנצ'סטר יונייטד נעה סביב 50 מיליון יורו.

* 'אל מונדו דפורטיבו': סן ז'רמן, מנצ'סטר סיטי, אינטר וליברפול בוחנות אפשרות לצרף את פדרו מברצלונה.

* 'אל מונדו דפורטיבו': לואיס אנריקה ביקש מהנהלת ברצלונה להחתים את קשר אתלטיקו מדריד ארדה טוראן. כדי להחתימו, הקטלאנים יצטרכו לפצות את הקולצ'ונרוס ב-41 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully