וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מכבי תל אביב הגישה הצעה לסנטר באמברג, טרבור אמבקווה

באירופה מדווחים כי האמריקאי (2.03, 26) נמצא חזק על הכוונת של הצהובים, וכי הם לוחצים לצרפו למרות ניסיונותיו להשיג חוזה ב-NBA. מלאגה הגישה הצעה ונדחתה, גם ברצלונה בעקבותיו. צפו בביצועיו

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: הביצועים של טיילור רוצ'סטי, הרכש הצהוב החדש

אחרי אובדן האליפות, מכבי תל אביב ממשיכה להרכיב את הפאזל לקראת העונה הבאה. בספרד דיווחו אתמול (חמישי) כי אחד המועמדים הבכירים להצטרף לצהובים הוא הסנטר האמריקאי טרבור אמבקווה, שצפוי לעזוב את באמברג הגרמנית בתום עונה מוצלחת במדיה. על פי הדיווח, הצהובים כבר הגישו הצעה כספית לסוכנו, ומתחרה על שירותיו עם ברצלונה, שניסתה להחתימו עוד במהלך העונה החולפת. הקטלאנים הציעו בזמנו טרייד במסגרתו יעבור טיבור פלייס לבאמברג בעוד הסנטר האתלטי יצטרף לקבוצה של צ'אבי פסקואל, אך הגרמנים דחו את ההצעה.

טרבור אמבקווה, באמברג. GettyImages
ילבש צהוב בעונה הבאה? אמבקווה/GettyImages

אמבקווה (2.03, 26) נחשב לסנטר חזק ואתלטי, שמצטיין בצד ההגנתי ומרבה לסיים בדאנקים בהתקפה. הוא עבר לאירופה לראשונה ב-2013, אחרי שחתם ברומא. אחרי עונה מוצלחת בבירת איטליה, הצטרף לבאמברג וסייע לה לזכות באליפות גרמניה. הוא העמיד ממוצעים של 8.7 נקודות (59% מהשדה, 74% מהקו), 8.4 ריבאונדים ו-1.1 חסימות ביורוקאפ, ובליגה הגרמנית סיים עם 10.3 נקודות (68% מהשדה, 81.6% מהקו), 7.2 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק.

אחד המכשולים בהחתמתו של אמבקווה עשוי להיות קשור בעובדה שהוא מנסה למצוא קבוצה ב-NBA. הסנטר כבר הודיע כי ישחק במדי פורטלנד בליגת הקיץ במטרה להשיג חוזה בשורות הבלייזרס. אמבקווה כבר הספיק לדחות הצעה ממלאגה לעונה הבאה.

צפו בביצועיו של אמבקווה בסדרת הגמר בגרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully