וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הכישרון הצעיר רוי רונן חתם לארבע שנים

החלוץ בן ה-17.5, שכבש 18 שערים במדי קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב, עבר ליריבה העירונית המושבעת: "פועלים לחזק את מחלקת הנוער שתוכל לספק שחקנים מצוינים לבוגרת בשנים הקרובות"

אתר רשמי

הפועל תל אביב לא מסתפקת בחיזוק הקבוצה הבוגרת וכמחשבה לעתיד החתימה את רוי רונן בן ה-17.5 לארבע שנים עם אופציה לשנה נוספת. החלוץ המוכשר כבש השנה 18 שערים במדי קבוצת נערים א' של מכבי תל אביב. הוא נחשב לאחד השחקנים הבולטים בארץ בגילו, חלוץ נבחרת הנערים אשר המועדון רואה בו פוטנציאל גבוה מאוד לעתיד. הוא ניחן ביכולות פיזיות וטכניות גבוהות וכובש שערים מצטיין.

הבלוג של אופיר סער: כך איבדה מכבי תל אביב את רוי רונן

רוי רונן שחקנה החדש של הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מצהוב לאדום. רוי רונן/אתר רשמי, הפועל תל אביב

מהפועל תל אביב נמסר: "אנחנו שמחים מאוד להחתים את אחד הכישרונות הבולטים בארץ כחלק מהכוונה לחזק את עתיד המועדון. שחקנים צעירים מבינים כי הפועל תל אביב היא מקום טוב בו יוכלו להתקדם ואנחנו נמשיך לפעול ולחזק את מחלקת הנוער כדי שתוכל גם לספק שחקנים מצוינים לקבוצה הבוגרת בשנים הקרובות".

מוקדם יותר הודיעה הפועל תל אביב על המשך שיתוף הפעולה עם נותנת החסות הראשית של המועדון, חברת FUJITSU היפנית, המשווקת מערכות מיזוג אוויר. תהיה זו השנה השלישית ברציפות בה האדומים ישתפו פעולה עם חברת "יניר מערכות", משווקת המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully