וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולדריג' יעזוב את פורטלנד, בארנס בממפיס, ראסל ייבחר שני?

שמועות והעברות רגע לפני דראפט 2015: סן אנטוניו, הלייקרס, יוסטון (שחושקת גם בלאב ורוביו) ואחרות ינסו לפתות את כוכב הבלייזרס. אקס הקליפרס נשלח לגריזליס. לוק רידנאור החליף ארבע קבוצות היום

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

שעות ספורות נותרו עד דראפט ה-NBA, וכבכל שנה, הליגה כמרקחה. בעוד לכל ברור שמינסוטה תבחר במקום הראשון את קארל אנתוני טאונס, דומה כאילו מהבחירה השנייה ומטה הכל פתוח, והכל משתנה מרגע לרגע. הנה כמה מהשמועות והעסקאות של הרגעים האחרונים עד אשר אדם סילבר יעלה לבמה (ובוודאי יתחיל שטף של עסקאות חדשות):

* עדיין לא ברור את מי הלייקרס יבחרו בבחירה השנייה - אם עד לפני כמה ימים נדמה היה שג'אליל אוקפור יהיה האיש, כעת נכנס לתמונה גם דיאנג'לו ראסל המצוין, שכבר קיבל השוואות לסטפן קרי.

* אם הלייקרס לא יקחו את ראסל, פילדלפיה אמורה לקפוץ עליו. גם עמנואל מודייה בתמונה.

* כתב ESPN כריס ברוסארד טוען שאם אוקאפור וראסל ייבחרו בטופ 3, הניקס, שבוחרים במקום הרביעי, יתלבטו בין קריסטפס פורזינגיס, פרנק קמינסקי וטרי ליילס.

* האם דמרכוס קאזינס יעזוב את סקרמנטו עוד הלילה? בארצות הברית טוענים שמערכת היחסים של הכוכב עם מאמנו ג'ורג' קארל כמעט בלתי ניתנים לגישור, ומאז שקארל מונה בפברואר, קאזינס דרש לעזוב. השיחות עם הלייקרס נמשכות.

* "למרכוס אולדריג' יעזוב את פורטלנד ב-99 אחוז", טענו היום בתקשורת האמריקאית. הפורוורד המתוסכל מועמד לסן אנטוניו, יוסטון, הלייקרס, ניו יורק, אטלנטה, דאלאס וקליבלנד, שעשויה לנסות לשלוח לבלייזרס את קווין לאב בתמורה. הפייבוריטית על פי ESPN היא סן אנטוניו. "יש לו טונות של כבוד לגרג פופוביץ'", אמר גורם המקורב לשחקן. עם או בלי קשר, בשעות האחרונות נטען שפורטלנד חושקת ביהלום הלטבי קריסטפס פורזינגיס, אך לא ברור כיצד תצליח לטפס מהבחירה ה-23 לטופ 5, שם אמור שחקן הפנים המוכשר להיבחר.

שחקן פורטלנד בלייזרס למרכוס אולדריג'. AP
99 אחוז שהוא בחוץ. אולדריג'/AP

* כמו בכל קיץ, יוסטון מעוניינת בשחקנים החופשיים הבולטים בשוק. הערב שמה נקשר גם לאולדריג', וגם לקווין לאב. הרוקטס אף שוחחו עם מינסוטה בנוגע לריקי רוביו.

* לוק רידנאור חווה יום משוגע במהלכו עבר ארבע קבוצות (!): מוקדם יותר נשלח מאורלנדו לממפיס, מספר שעות לאחר מכן הועבר לשארלוט בתמורה למאט בארנס, וכעת הרכז הוותיק נדד לאוקלהומה סיטי, ששלחה להורנטס את ג'רמי לאמב. הבוקר, שארלוט השיגה את ניקולה באטום תמורת ג'ראלד הנדרסון ונואה וונלה.

* ברוקלין מחפשת למייסון פלאמלי בית חדש, בתקווה לשפר את מעמדה בלוטרי.

* דנבר צפויה להיפרד מדנילו גלינארי בימים הקרובים. ממפיס אחת המועמדות המובילות לרדוף אחריו.

* יוטה שוקלת לנסות להחזיר לשורותיה את פול מילסאפ ולוותר במקביל על דרק פייבורס.

* בוסטון רוצה מאוד את ג'אליל אוקפור, ואם יהיה זמין בבחירה השלישית, היא עשויה להציע לפילדלפיה הצעת ענק עליו, שתכלול את מרכוס סמארט ומספר בחירות סיבוב ראשון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן אורלנדו מג'יק לוק רידנאור. Doug Pensinger, GettyImages
והיום הזה עוד לא נגמר. רידנאור/GettyImages, Doug Pensinger

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully