וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: דורון בן דקון ימשיך, יורם עינב ינהל בפועל

25.6.2015 / 12:53

הניסיונות של הבעלים למצוא משקיע חיצוני לא צלחו, ובן דקון החליט להשאיר את הערבויות בבקרת התציבים ולגייס כספים. מנחם קורצקי ימשיך. התקציב יעמוד על חמישה מיליון שקל, כששלושה מהם ייועדו לקבוצה הבוגרת

מנחם קורצקי מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
קיצץ בשכרו. מנחם קורצקי/מגד גוזני

הפועל פתח תקוה תפתח את העונה הבאה בליגה הלאומית אחרי ניסיונות רבים של הבעלים דורון בן דקון לגייס משקיעים, חלקם מועדון המאה, שלא צלחו. כעת הוחלט כי בן דקון יישאר בעמדתו, אבל יזוז הצידה. כמחווה הוא ישאיר את הערבויות בבקרת התקציבים, יגייס כספים עבור המועדון וייתן מזמנו ללא תמורה, אך המועדון ינוהל בפועל על ידי המנכ"ל יורם עינב.

מנחם קורצקי, שהגיע במהלך העונה שעברה, ימשיך לאמן אותה גם בעונה הקרובה, וכבר החל לעבוד על בניית הסגל. התקציב בעונה הקרובה יעמוד על חמישה מיליון שקל, כששלושה מיליון מהם יהיו מיועדים לקבוצה הבוגרת ושני מיליון שקל נוספים למחלקת הנוער.

הפועל פתח תקוה תנסה לסגור עם שחקני הבית של הקבוצה, השוער אוראל כהן והקשר שגיב כהן, וכן להשאיר עת עמירן שקלים ואורי פסו. שחקנים כמו מייקל סממה ומתן בלטקסה יקבלו יותר הזדמנות. קורצקי נמצא בקשר עם דור חוגי ודור כוכב והם נתנו מילה שאם הם לא ימצאו לעצמם קבוצה בליגת העל, הם ייתנו עדיפות ראשונה להפועל פתח תקוה. קורצקי קיצץ חלק משכרו כדי לבוא לקראת המועדון ולאפשר לפתח תקוה לצרף עוד שחקן בסכום שהוא קיצץ.

"שאיפת הקבוצה היא לבנות שלד שיבוסס על שחקני בית ושחקנים מהעונה שעברה", הודיעו בקבוצה. "אנו מודים למועדון המאה על הניסיון לעזור, ומקווים שימשיך לתמוך בהמשך על מנת להעמיד תקציב ראוי ולהעלות את הקבוצה לליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully