וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: שלושער של פאולו גררו נתן לפרו 1:3 על בוליביה

הפרואנים בחצי הגמר בפעם השנייה ברציפות אחרי קונצרט אישי של חלוץ פלמנגו בן ה-31, שמצא את הרשת עם נגיחה (21), אחרי מתפרצת (23) ובזכות טעות בהגנה (74). בשלב הבא: צ'ילה

לא להשתמש. רויטרס
וואן מן שואו. גררו/רויטרס

לפני ארבע שנים, פאולו גררו סיים כמלך שערי הקופה אמריקה שנערכה בארגנטינה, בעיקר בזכות שלושער במשחק על המקום השלישי, שנתן לנבחרת פרו את מדליית הארד בטורניר. הלילה (בין חמישי לשישי), אותו גררו כבש עוד שלושער, הפעם מול בוליביה והוביל את פרו ל-1:3 גדול ומקום בחצי גמר הקופה, בפעם השנייה ברציפות. פרו תתמודד בשלב הבא מול המארחת צ'ילה, זאת לאחר שכבשה ב-90 דקות שער אחד יותר מאשר כבשה בכל שלב הבתים.

את השער הראשון שלו כבש גררו בדקה ה-21, כאשר התרומם מצוין לכדור שהוגבה משמאל ונגח באין מפריע לרשת. שתי דקות חלפו וכדור חופשי של בוליביה הוליד מתפרצת קטלנית שהסתיימה עם השני של גררו, שנותר לבדו מול השוער. מיד אחרי שפרו עלתה ל-0:2, בוליביה הגיעה לכמה מצבים טובים וכמעט צימקה, בעוד שמנגד, ג'פרסון פרפאן שלח כדור חופשי למשקוף רגע לפני ההפסקה.

אם לבוליביאנים היו תקוות לחזור למשחק, הן נגוזו בדקה ה-74. גררו ניצל שגיאה חמורה בהגנה, חטף כדור וכבש בקלות את השלישי שלו ושל האדומים. שש דקות לסיום, מרסלו מורנו צימק עם פנדל מדויק, אבל לא יותר מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully