וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "מאמין שכל האנשים שלא מכירים אותי יראו ממני דברים טובים"

החלוץ שעבר לברייטון אמר על המהלך המפתיע: "זה כבוד גדול עבורי להיות כאן ולהתחיל באתגר חדש בכדורגל האנגלי. דיברתי עם כיאל שאמר לי דברים טובים על המועדון. אתן מעצמי 100 אחוז כדי שנשיג את העלייה לפרמיירליג"

תומר חמד עם החולצה של ברייטון. האתר הרשמי של ברייטון, אתר רשמי
"אנגליה מבחינתי זה המקום הכי טוב לשחק בו כדורגל". תומר חמד/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברייטון

יממה אחרי שחתם על חוזה לשלוש שנים ועזב את ספרד, תומר חמד התראיין לאתר הרשמי של ברייטון והתייחס למעבר המפתיע לצ'מפיונשיפ. כידוע, החלוץ שירד עם אלמריה לליגה השנייה בספרד בחר לחבור לבירם כיאל, חברו ממכבי חיפה, כאשר הקבוצה האנגלית תיפרד מכמיליון יורו מכיוון שחמד החזיק בחוזה לעונה נוספת בספרד.

"אנגליה מבחינתי זה המקום הכי טוב לשחק בו כדורגל. זה חלום מבחינתי להגיע לכאן ולשחק בכדורגל האנגלי", אמר חמד. "כולם מכירים את לונדון וכמה נחמד לבקר כאן, ולכן זה יהיה נחמד להגיע ולראות מקומות נוספים באנגליה, אבל קודם כל אני כאן כדי לשחק כדורגל. עבורי זה הדבר הכי חשוב. זה כבוד גדול עבורי להיות כאן ולהתחיל באתגר חדש בכדורגל האנגלי. אני יכול להגיד שהמועדון הוא המקום הכי טוב עבורי להתחיל את הפרק החדש בקריירה שלי".

תומר חמד חתם לשלוש שנים בברייטון

חמד סיפר על התקופה שלו בספרד, ואמר: "הייתה לי תקופה טובה בספרד עם רגעים יפים מאוד. נהניתי מאוד במשך ארבע שנים בספרד וזה היה ניסיון טוב מבחינתי, אבל עכשיו אני נרגש מאוד להתחיל בפרק חדש בכדורגל האנגלי". על היחסים שלו עם כיאל אמר החלוץ: "בירם הוא חבר טוב שלי, אנחנו משחקים יחד בנבחרת וזה יהיה נחמד מאוד עבורי לשחק איתו בברייטון. דיברנו לפני כן והוא אמר לי דברים טובים על המועדון ועל המקום. אני יודע שהמועדון רוצה מאוד להעפיל לפרמיירליג, ולכן אני נרגש מאוד להגיע לכאן ולתת מעצמי 100 אחוז בכל משחק כדי לנסות ולהשיג את העלייה".

אחרי שאתמול הודה המאמן כריס יוטון שגם הוא וגם המועדון רצו במשך תקופה ארוכה להביא אותו, חמד אמר על כך: "אני מכיר את המאמן והעוזר שלו, ואני יודע שהם רצו אותי בעבר. מבחינתי זו הרגשה טובה לדעת שאנשים כמוהם רוצים אותי ומאמינים באיכויות שלי, ולכן אני נרגש להתחיל לעבוד איתם העונה. בדרך כלל השערים שלי מגיעים מתוך לרחבה, אבל האנשים שמכירים אותי יודעים שאני יכול לעשות דברים טובים גם רחוק מהרחבה ולייצר שערים עבור אחרים. אני מאמין שבעונה הזו כל האנשים שלא מכירים אותי יראו דברים טובים, ואני מחכה לשחק ולעזור לקבוצה להצליח יחד, ולגרום לכל האוהדים ולמועדון לשמוח העונה".

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully