וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דורון אוסידון החליף את רועי דניאל בתפקיד המנכ"ל

25.6.2015 / 21:30

המנכ"ל היוצא נפגש עם מרים פיירברג והבהיר כי הוא לא מעוניין להמשיך: "התפקיד פגע בבריאותי". אוסידון, שעבד בעבר בהפועל תל אביב, מונה לתפקיד וייפגש בקרוב עם בני לם המועמד לאמן

רועי דניאל, מנכ"ל מכבי נתניה. קובי אליהו
ביקש לעזוב. רועי דניאל/קובי אליהו

בעיריית נתניה חשים אופטימיות זהירה באשר לסיכויי ההישרדות של מכבי נתניה. אתמול (רביעי) נפגשה ראשת העיר, מרים פיירברג, עם מספר אנשי עסקים שהביעו הסכמה עקרונית לתרום כסף למועדון אבל העמידו כתנאי ראשון את שחרור הקבוצה מידיו של הבעלים אלי שגב. מכבי נתניה רשומה עדיין תחת שגב ועל אף שהותיר בה שוקת שבורה, היא עדיין הרכוש שלו. כל מי שנפגש אתמול עם פיירברג יהיה מוכן להזרים כסף רק אם מכבי נתניה תילקח מידיו של שגב.

הכדור נמסר, אם כך, למגרשו של יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, רו"ח עופר אורליצקי, שיצטרך למצוא פתרון לפיו המועדון ייצא מידיו של שגב, גם אם עדיין אין מישהו שייקח על עצמו את הבעלות במקומו. גורם בעיריית נתניה הבהיר לוואלה ספורט: "אורליצקי מיודע וצריך לתת תשובות. יכול להיות שמכבי נתניה תעבור בנאמנות בינתיים עד שיימצא לה רוכש. אם היא תישאר רשומה תחת אלי שגב, אנשים לא יתרמו. אנשים רוצים לדעת שהכסף שלהם הולך רק לפעילות של העונה הבאה".

בעירייה טוענים כי הם יקבלו בקרוב את התרומה בסך 2.5 מיליון שקל שהביאה פיירברג מארצות הברית וכי אם תהיה היענות מטעם אנשי העסקים כאן בארץ לתרום, אפשר יהיה להשתמש בכסף שהובא מארצות הברית על מנת לצמצם את הגרעון התקציבי שעומד כרגע על עשרה מיליון שקל.

בני לם עם צחי אילוז במסגרת כדורגל החופים של ישראל.
זוכה לתמיכה. בני לם

בנוסף, פיירברג שוחחה היום עם מנכ"ל המועדון עו"ד רועי דניאל, וציינה כי על אף הפרסומים היא מעוניינת שיישאר בתפקיד. עו"ד דניאל ציין בפני ראש העיר, כי הוא אינו מעוניין להמשיך בתפקידו וכי ברגע שיימצא האדם המתאים הוא מבקש לסיים את עבודתו במועדון. עו"ד דניאל: "כפי שציינתי לא אחת לאחרונה, מאחר והייתי לבד במערכת (מלבד קובי בלדב שסייע לי) התפקיד פגע בבריאותי ובמשפחתי.

דניאל הוסיף: "נותרתי בתפקיד מתוך אהבתי למועדון ומתוך שליחות ורצון למנוע את התפרקות המועדון ואת התפרקות הקבוצה הבוגרת למרות הקשיים העזים. אני שמח שמסתמן פתרון למועדון ואני סומך על ראש העיר שתמצא את האנשים המתאימים שינהלו אותו".

מי שמונה לתפקיד במקומו הוא דורון אוסידון, שלפני ארבע שנים שימש כמנג"ל הפועל תל אביב אצל אלי טביב. מדוברות העירייה נמסר: "בעצה אחת עם תורמים יקרים למועדון, שאוהבים את מכבי נתניה אהבת נפש, ובשל לוחות הזמנים הקצרים שנותרו להקמת המועדון, הוחלט למנות באופן מיידי את דורון אוסידון במקום רועי דניאל שפרש. רועי יערוך חפיפה מסודרת לדורון ולאחר מכן יועברו אליו זכויות החתימה. כידוע, לדורון רקע ניהולי עשיר בניהול מועדני כדורגל ויכולת מוכחת בגיוס ספונסרים למועדון.

באשר לעמדת המאמן, אוסידון צפוי להיפגש בימים הקרובים עם בני לם. בעיריית נתניה יש כאלה שרוצים לראותו בתפקיד, מתוך אמונה שכרגע המועדון חייב אדם מקומי כמו לם שמכיר את המערכת ויירתם בכל המרץ לעבור את העונה הקרובה שתהיה קשה מאוד. גם בקרב אנשי העסקים שמוכנים לסייע כמו דב לנד, ירון ישראל ואייל סגל יש כאלה שתומכים בלם, אבל שום דבר עדיין לא נסגר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דורון אוסידון יו"ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קיבל את הג'וב. דורון אוסידון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully